Przetargi.pl
Dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddział.9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

III Liceum Ogólnokształcące im.Unii Lubelskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-005 Lublin, plac Wolności 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 09 47 , fax. 81 532 09 47
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: III Liceum Ogólnokształcące im.Unii Lubelskiej
    plac Wolności 4 4
    20-005 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 09 47, fax. 81 532 09 47
    REGON: 00020689400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddział.9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Dostawy i usługi obejmujące sprzęt komputerowy, RTV i pomoce dydaktyczne: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, skrzynki na mikroskop, zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla 3 opiekunów symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki na potrzeby realizacji projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2) Wykonawca dostarczy: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, licencję do prowadzenia symulacji biznesowej, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki, przeprowadzi szkolenie dla opiekuna symulacji biznesowej, przeprowadzi szkolenie dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL przewidziane w budżecie projektu, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sprzęt ten za wyj. szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej i szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, przeznaczony jest dla młodzieży uczęszczającej do III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie, będącej uczestnikami zajęć edukacyjnych, dlatego też powinien on być dostosowany do wieku uczniów oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz umożliwiać w 100% bezpieczne użytkowanie przez młodzież biorącą udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty najpóźniej przy dostawie sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby sprzęt objęty zamówieniem był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Sprzęt powinien być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego.3) Szkolenia objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w: III Liceum Ogólnokształcącym im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin, lub w innym miejscu (na terenie Lublina) wskazanym w harmonogramie opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym wykonawcy, co najmniej na tydzień przed terminem zajęć. Zajęcia będą odbywały się w październiku 2013 r. Do obowiązków prowadzącego szkolenia będzie należało w szczególności: a) prowadzenie zajęć (zgodnie z harmonogramem opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym Wykonawcy co najmniej na tydzień przed terminem zajęć i opracowanym przez Zamawiającego) w oparciu o autorskie programy sporządzone przez Wykonawcę, prowadzone w części 5 zgodnie z programem autorskim umożliwiającym obsługę symulacji biznesowej (instruktaż oraz przekazanie loginów i haseł), a w części 6 zgodnie z programem autorskim opracowanym na podstawie Syllabusa ECDL Core; b) w części 6 dokumentowanie zajęć (list obecności, prowadzenie dziennika zajęć); c) stała współpraca z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu; d) opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, autorskiego programu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.Zgodnie z art. 93 ust. 1a PZP: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część Nr 1: 1. 1. Laptop - szt. 7, 1. 2. Tablica multimedialna - szt. 7, 1. 3. Rzutnik - szt. 6, 1. 4. Oprogramowanie - szt. 7, 1. 5. Ekran projekcyjny- szt. 1. Część Nr 2: 2. 1. Kamera - szt. 1, 2. 2. Sprzęt do odtwarzania audio mp3 - szt. 1. Część Nr 3: 3.1. Pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki - szt. 1, 3.2. Oprogramowanie do montażu filmów - szt. 1. Część Nr 4: 4. 1. Teleskop - szt. 1, 4.2. Mikroskop z wbudowaną kamerą - szt. 1, 4. 3. Mikroskop szkolny - szt. 9, 4. 4. Skrzynki do mikroskopów szkolnych - szt. 9. Część Nr 5: 5. 1. Zakup szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej - szt. 3, 5. 2. Zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej (16 grup x 4 uczestników)- szt. 16. Część Nr 6: 6. 1. Zakup szkolenia dla kadry realizującej zajęcia ECDL Core (2-4 osób), dotyczące prowadzenia zajęć zgodnych z wytycznymi ECDL i zakładania laboratorium ECDL. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje przeprowadzenie 36 godzin zajęć w okresie października i listopada 2013 r. Część Nr 7: 7. 1. modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki - szt. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3lo.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach