Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. Hoene Wrońskiego 4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5204040 , fax. 058 5204040
- Data zamieszczenia: 2015-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ
ul. Hoene Wrońskiego 4 4
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5204040, fax. 058 5204040
REGON: 00029771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy głównie asortymentu jednorazowego użytku dla działu dawców, laboratorium i preparatyki według 8 Zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby Zamawiającego w Gdańsku głównie asortymentu jednorazowego użytku dla działu dawców, laboratorium i preparatyki według ośmiu Zadań: Zadanie 1: 1. Fartuch ochronny - 1000 sztuk, 2. Ochraniacz medyczny na obuwie - 3200 opakowań a 100 sztuk, 3. Podkład chirurgiczny serweta - 120 000 sztuk, 4. Prześcieradło - 260 sztuk, 5. Maska medyczna - 300 sztuk, 6.1 Rękawice medyczne winylowe - 1 800 opakowań a 100 sztuk, 6.2 Rękawice medyczne nitrylowe - 12 000 opakowań a 100 sztuk; Zadanie 2: 1.1 Papier kołowy do rejestratorów temperatur zakres 0 do +15 st. C kolor niebieski - 300 sztuk, 1.2 Papier kołowy do rejestratorów temperatur zakres 0 do +35 st. C kolor czerwony - 300 sztuk, 2. Papier kołowy do rejestratorów temperatur zakres -10 do +40 st. C, kolor szary - 1000 sztuk, 3. Papier kołowy do rejestratorów temperatur urządzeń prod. Revco Thermo Scientifics zakres temperatur +25 do -40 st. C, kolor czerwony - 1500 sztuk; Zadanie 3: 1. Pojemnik na mydło w płynie - 30 sztuk, 2. Pojemnik na ręczniki papierowe w rolkach maxi - 5 sztuk, 3. Pojemnik na papier toaletowy duże rolki - 12 sztuk; Zadanie 4: 1.1 Pojemnik na odpady medyczne o poj. ok. 0,5 L - 1 700 sztuk, 1.2 Pojemnik na odpady medyczne o poj. ok. 2 L - 7 800 sztuk, 1.3 Pojemnik na odpady medyczne o poj. ok. 10 L - 2 300 sztuk, 1.3 Pojemnik na odpady medyczne o poj. ok. 20 L - 2 200 sztuk; Zadanie 5: 1.1 Przyrząd do odciągania osocza i preparatyki krwi Typ A - 2 600 sztuk, 1.2 Przyrząd do odciągania osocza i preparatyki krwi Typ B - 1 500 sztuk, 1.3 Przyrząd do odciągania osocza i preparatyki krwi Typ C - 5 100 sztuk, 2. Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwi w preparatyce krwi - 2 200 sztuk; Zadanie 6: 1. Igła medyczna 0,9x40 - 3 300 sztuk, 2. Skalpel chirurgiczny - 110 opakowań a 100 sztuk, 3. Staza, opaska uciskowa - 70 sztuk, 4.1 Statyw z PP do probówek 8ml na 60 probówek - 150 sztuk, 4.2 Statyw z PP do probówek 4ml na 90 probówek - 10 sztuk, 5.1. Strzykawka z PP+PE o poj. 2 ml - 200 sztuk, 5.2. Strzykawka z PP+PE o poj. 5 ml - 2 100 sztuk, 5.3. Strzykawka z PP+PE o poj. 10 ml - 200 sztuk, 5.4. Strzykawka z PP+PE o poj. 20 ml - 200 sztuk, 6. Zaciskacz szczelinowy - 8 000 sztuk, 7. Zacisk taśmowy - 250 opakowań a 100 sztuk; Zadanie 7: 1. Termometr plastykowy pokojowy do urządzeń chłodniczych - 30 sztuk, 2. Termometr zewnętrzny (zaokienny) rurkowy chromowany - 110 sztuk, 3. Bezdotykowy termometr medyczny - 5 sztuk; Zadanie 8: 1. Fotel lekarski - 45 sztuk, 2. Taboret lekarski - 13 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych), Zadanie 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), Zadanie 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), Zadanie 4: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), Zadanie 5: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), Zadanie 6: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), Zadanie 7: 500,00 PLN (słownie: pięćset 00/100 złotych), Zadanie 8: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, koszy na odpady, ubrań operacyjnych i serwet operacyjnych - 45/PN/2016
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz odzieży i obuwia ochronnego
Dodano: 2016-04-14 - SUKCESYWNE DOSTAWY UBRAŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW OPERACYJNYCH
Dodano: 2016-04-01 - ZP/62/2015 Dostawa odzieży dla studentów
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa obłożeń, fartuchów i serwet operacyjnych 20/2015
Dodano: 2015-06-12 - ZP/39/2015 Sukcesywna dostawa jednorazowej odzieży ochronnej i obłożeń medycznych dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz ochronnego
Dodano: 2015-05-11 - Dostawa odzieży operacyjnej, papierów rejestracyjnych, żeli do USG,EKG oraz drobnych wyrobów i akcesoriów
Dodano: 2015-04-24 - ZP/17/2015 Dostawa odzieży medycznej
Dodano: 2015-03-12 - ZP/11/2015 Dostawa odzieży dla studentów
Dodano: 2015-02-09