Przetargi.pl
Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen oraz transport

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen oraz transport
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen oraz transport. Ww. przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w „Formularzu cenowym”, dokumentacji technicznej tj.: Projekt budowlany, plan oraz fundament stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy zmianie dostawcy zagwarantowanie ciągłości dostaw wynikających z potrzeb wynikających z potrzeb szpitala. Miejsce wykonywania ww. dostaw: ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Wykonywanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Samochód do transportu ciekłego tlenu musi być wyposażony w system pomiarowy. Wykonawca zobowiązany jest do montażu zbiornika na ciekły tlen wyspecyfikowanego w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część SIWZ, na fundamencie wykonanym przez Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. stanowiącym jego własność, zgodnie z przepisami prawa oraz wymogami technicznymi. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 48 miesięcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wydzierżawienia określonych rodzajów pojemników w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy „Wykaz wydzierżawionych pojemników”. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni zaoferowane pojemniki, zgodnie z „Wykazem wydzierżawionych pojemników”, który będzie stanowił Załącznik nr 2 do umowy. Kod CPV: PAO2-0 - Dzierżawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, iż posiada decyzje, zezwolenie lub licencje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych (dotyczy wyspecyfikowanego w „Formularzu cenowym” poz. 4 oraz 6 -7 tlenu medycznego i poz. 10 podtlenku azotu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 4. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę ww. Wykonawców. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w SIWZ. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące ofertę lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Jeśli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Wykonawcy przygotowują i przedkładają swoje oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 10. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką. 11. Jeśli Zamawiający zmieni opis przedmiotu zamówienia zawarty w „Formularzu cenowym”, bądź „Ofercie Wykonawcy” ofertę należy złożyć z naniesioną poprawką. Niedopuszczalne jest, by opis oferowanego przedmiotu zamówienia był inny niż miałby być realizowany. 12. Oferta musi być podpisana przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do zaciągania zobowiązań. Każda zapisana strona oferty powinna być również zaparafowana przez osobę podpisującą ofertę lub osobę upoważnioną do jej podpisania. 13. Poprawki lub korekty dokonane w ofercie muszą być również parafowane przez osobę podpisującą ofertę lub osobę upoważnioną do jej podpisania. 14. Wszystkie zapisane strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane kolejno. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji, we wszystkich dostępnych źródłach, danych dotyczących zaoferowanego w niniejszym postępowaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach