Przetargi.pl
DOSTAWY GADŻETÓW PROMOCYJNYCH W 2013 ROKU - postępowanie nr 18/ZP/13

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3149863 , fax. 22 3149900
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26A 26A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3149863, fax. 22 3149900
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY GADŻETÓW PROMOCYJNYCH W 2013 ROKU - postępowanie nr 18/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej opisanych gadżetów promocyjnych w następujących ilościach: 1. część zamówienia nr 1 - ARTYKUŁY PAPIERNICZE - 1) Teczka konferencyjna - 50 szt.; 2) Notatnik A5, otwierany na bok, sztywna okładka 148/210 mm, 50 kartkowy, klejony - 20 szt.; 3) Notatnik 10 x 7,5 cm, otwierany na bok, sztywna okładka, 50 kartkowy, klejony - 300 szt.; 4) Notes z gumką i długopisem granatowy otwierany na bok (format 210x160 mm) - 60 szt. 2. część zamówienia nr 2 - ARTYKUŁY PIŚMIENNICZE - 1) Pióro kulkowe w etui - 40 szt.;2) Długopis w kartonowym pudełku - 70 szt.; 3) Zestaw piśmienny (pióro i długopis w etui) - 175 szt.; 4) Długopis masowy - 2400 szt. 3. część zamówienia nr 3 - KUBKI - 1) Kubek ceramiczny - 120 szt.; 2) Kubek porcelanowy - 100 szt. 4. część zamówienia nr 4 - GADŻETY BIUROWE - 1) Smycze dwudzielne - 3200 szt.; 2) Zegar na biurko w drewnianym pudełku - 25 szt.; 3) Plastikowy klip do notatek - 300 szt.; 4) Zabawka antystresowa - granat - 200 szt. 5. część zamówienia nr 5 - GADŻETY TURYSTYCZNE - 1) Lornetka - 110 szt.; 2) Saperka składana na 3 części, duża, w pokrowcu - 190 szt.; 3) Nóż w pokrowcu - 60 szt. 6. część zamówienia nr 6 - INNE GADŻETY - 1) Parasol długi z automatem - 105 szt.; 2) Narzędzie 9-funkcyjne - multitool - 100 szt.; 3) Podkładki pod kubek - 500 szt.; 4) Karty z widokiem nieruchomości - 50 talii; 5) Torba targowa z paskiem na ramię - 200 szt. 7. część zamówienia nr 7 - WYROBY GALANTERYJNE - 1) Apaszka + haczyk do torebki damskiej - 50 szt.; 2) Spinki mankietowe do koszuli męskiej - 50 szt.; 3) Luneta oprawiana w skórę - 25 szt.; 4) Krawaty - 120 szt. (40 szt. czerwonych z deseniem w postaci np. krateczki lub kropek; 40 szt. granatowych, gładkich lub z deseniem w postaci kratki lub jodełki; 40 sztuk - zielonych butelkowych z deseniem w postaci kratki lub jodełki). 8. część zamówienia nr 8 - NOŚNIKI PAMIĘCI - 1) Pendrive - 290 szt.; 2) Pendrive militarny (pocisk) - 90 szt. 9. część zamówienia nr 9 - ZAPALNICZKI I BRELOKI - 1) Zapalniczka (kształt - pojedynczy nabój) - 220 szt.; 2) Brelok (w kształcie naboju 308 Winchester) - 700 szt. 10. część zamówienia nr 10 - ARTYKUŁY SKÓRZANE - 1) Portfel skórzany męski - 45 szt.; 2) Portfel skórzany damski - 15 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach