Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4
58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy foteli do badania pacjentów, tonometrów, autokeratorefraktometrów, rzutników optotypów, lamp szczelinowych, chłodziarek, rejestratora temperatury, płyt CD/DVD, fixatorów do mocowania siatek, rękojeści staplera endoskopowego, staplerów, zastawek dootrzewnowych, stolików i taboretów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 – Fotel do badania pacjentów – 2 szt. Pakiet nr 2 – Tonometr bezdotykowy – 2 szt. Pakiet nr 3 – Autokeratorefraktometr – 2 szt. Pakiet nr 4 – Rzutnik optotypów – 2 szt. Pakiet nr 5 – Lampa szczelinowa z systemem archiwizacji cyfrowej – 2 szt. Pakiet nr 6 – Chłodziarka do przechowywania leków. Pakiet nr 7 – Chłodziarka do przechowywania leków gotowych. Pakiet nr 8 – Rejestrator temperatury z modułem GSM. Pakiet nr 9 – Płyty CD/DVD. Pakiet nr 10 – Fixatory do mocowania siatek. Pakiet nr 11 – Rękojeść staplera endoskopowego. Pakiet nr 12 – Staplery Pakiet nr 13 – Staplery Pakiet nr 14 – Zastawki dootrzewnowe Pakiet nr 15 – Stolik podwójny na aparaturę medyczna – 2 szt. Pakiet nr 16 – Taboret okulistyczny dla pacjentów i lekarza badającego – 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( dla pakietów : 2, 3, 4, 5, 10 11, 12, 13 i 14) (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość (dot. pakietów: 10, 11, 12, 13 i 14).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
Dodano: 2024-04-30 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa sprzętu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
Dodano: 2024-04-03 - „Dostawa wyrobów medycznych różnych, Wyroby – dogrywka do 78/2023 ”,
Dodano: 2024-03-11 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-03-07 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-03-06 - Zakup materiałów medycznych– część 1: materiały medyczne, część 2: zestawy porodowe, część 3: rurki krtaniowe, konikopunkcja.
Dodano: 2024-01-17 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-01-04 - Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi do zabiegów na drogach żółciowych, jednorazowych narzędzi do zabiegów chirurgicznych oraz sprzętu do pomp strzykawkowych
Dodano: 2023-12-18 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2023-12-14