"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
- Data zamieszczenia: 2014-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
REGON: 19168071300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy folii i siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do RIPOK EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, folii w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica - 1.200 mm, wysokości - 1.200 mm i masie 900?100 kg. Zapotrzebowanie: Ilość folii - 900 sztuk rolek o długości 1.800 mb na rolkę. Parametry techniczne niezbędne do spełnienia: 1. Materiał: MLDPE 2. Stabilizacja filtrem UV na minimum 12 miesięcy. 3. Gramatura gęstość 20 ? 5 procent ?m 4. Technologia produkcji folii - wydmuchiwana (BLOW). 5. Gatunek wyrobu - I. 6. Wymiary folii na rolce: - szerokość 500 mm, - długość 1.800 mb na rolkę. 7. Wytrzymałość na rozciąganie: min. 30 MPa. 8. Rozciągliwość do zerwania: 350 procent ? 10 procent 9. Masa rolki: 21,5 - 23 kg. 10. Kolor folii - dowolny (1 rodzaj na całą dostawę) 11. Zawartość PIB (kleju) na wewnętrznej stronie min. 5 procent 12. Materiał szpuli - plastik lub tektura. 13. Średnica wewnętrzna szpuli - fi 76 mm. 14. Pakowanie - 1 rolka w kartonie wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. 15. Okres gwarancji - min. 12 miesięcy. 16. Czas dostawy jednostkowej: maksymalnie 10 dni kalendarzowych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego opisanego w ust.1 z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, z tym że pierwsza dostawa odbędzie się w terminie wskazanym w § 7 ust. 1 lit. a) wzoru umowy (zał. nr 5) ustalonym z Zamawiającym na piśmie. 17. W każdym zamówieniu jednostkowym Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość, przy czym Strony postanawiają, że w każdej dostawie jednostkowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia 300 sztuk rolek Folii. 18. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku potwierdzić otrzymanie zamówienia faksem, na nr 58 672 74 74 w ciągu trzech godzin od momentu otrzymania przez niego zamówienia jednostkowego. 19. Miejscem spełnienia świadczenia tj. realizacji każdej z dostaw jednostkowych i ich odbiorów jest Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, gm. Wejherowo, Aleja Parku Krajobrazowego 99. 20. Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 8.00 - 14.00 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). 21. Każda dostarczona rolka Folii będzie zapakowana w kartonie wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Terminy dostawy folii: a) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy -300 sztuk rolek, b) w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy -300 sztuk rolek, c) w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy -300 sztuk rolek przy czym łącznie nie więcej niż 900 sztuk rolek UWAGA: Wymagamy indywidualnego opakowania kartonowego dla każdej z rolek. Brak kartonów z wydrukowaną instrukcją jest okolicznością dyskwalifikującą ofertę folii. Oferowana folia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego!!! SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do RIPOK. EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, siatki w rolkach do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych (frakcji energetycznej) o wymiarach: średnica - 1.200 mm, wysokości - 1.200 mm i masie 900?100 kg. Zapotrzebowanie: Łączna ilość siatki - 150 szt. Parametry techniczne niezbędne do spełnienia: 1. Materiał: PE. 2. Gramatura gęstość 12 ? 1,5 g na m. 3. Gatunek wyrobu - I. 4. Wymiary siatki na rolce: - szerokość 1.230 mm ? 10 mm, - długość 3.000 mb na rolkę. 5. Wytrzymałość na rozciąganie: min. 290 ? 5 procent Kgf 6. Materiał szpuli - plastik lub tektura. 7. Średnica wewnętrzna szpuli - fi 76 mm. 8. Okres gwarancji - min. 12 miesięcy. 9. Czas dostawy jednostkowej: maksymalnie 10 dni kalendarzowych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego opisanego w ust.1 z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, z tym że pierwsza dostawa odbędzie się w terminie wskazanym w § 7 ust. 1 lit. a) wzoru umowy (zał. nr 6) ustalonym z Zamawiającym na piśmie. 10. W każdym zamówieniu jednostkowym Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu określoną przez Zamawiającego ilość, przy czym Strony postanawiają, że w każdej dostawie jednostkowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia szpuli Siatki w ilości 50 szt. 11. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku potwierdzić otrzymanie zamówienia faksem, na nr 58 672 74 74 w ciągu trzech godzin od momentu otrzymania przez niego zamówienia jednostkowego. 12. Miejscem spełnienia świadczenia tj. realizacji każdej z dostaw jednostkowych i ich odbiorów jest Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, gm. Wejherowo, Aleja Parku Krajobrazowego 99. 13. Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 8.00 - 14.00 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). 14. Każda dostarczona szpula Siatki będzie wykonana z plastiku lub tektury. Terminy dostawy folii: a) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - 50 szt. b) w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy - 50 szt. c) w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy - 50 szt. przy czym łącznie nie więcej niż 150 szt. UWAGA: Oferowana siatka musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego!!! - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium łącznie dla wszystkich części: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych w tym dla każdej z części: dla części nr 1 - Dostawy folii do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 2 - Dostawy siatki do owijarki sprasowanych bel odpadów komunalnych - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - przelewem, w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego Bank Pekao S.A. III O. w Gdyni ul. Hutnicza 3a 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zmianami). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. 2013.907 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Podmiotów występujących wspólnie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów instalacyjnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku sp. z o.o..
Dodano: 2016-06-14 - Udostępnienie (najem) wraz z montażem i demontażem namiotu dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiału: Wtórne Tworzywo Sztuczne niezbędne do przebudowy istniejącego zejścia na plażę nr 23 w Jastrzębiej Górze
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.
Dodano: 2016-03-08 - sukcesywna dostawa worków na segregowane odpady komunalne
Dodano: 2015-09-15 - Zakup wyrobów z tworzyw sztucznych - PVC, typu Wavin oraz uszczelek.
Dodano: 2015-07-30 - DOSTAWY FOLII I SIATKI DO OWIJARKI SPRASOWANYCH BEL ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów instalacyjnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miastku sp. z o.o.
Dodano: 2015-05-29 - sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do magazynu Wydziału Chemicznego
Dodano: 2015-04-02