Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, ul. Polna 13/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (43) 678 31 13 , fax. (43) 678 31 13
- Data zamieszczenia: 2012-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
ul. Polna 13/15 13/15
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. (43) 678 31 13, fax. (43) 678 31 13
REGON: 73001936500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsppoddebice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy fabrycznie nowych tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki wraz z montażem tych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzenia użytkowanego na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki wraz z montażem tych materiałów i konserwacją urządzenia użytkowanego na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY. 1. Tonery i pozostałe materiały eksploatacyjne wraz z montażem pozostałych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzenia - będące przedmiotem zamówienia będą dotyczyć następujących urządzeń w siedzibie Zamawiającego: 1. KONICA MINOLTA BIZHUB C280 - 1 SZT. 2. zakres czynności wykonywanych w czasie okresowej obsługi serwisowej urządzenia (konserwacji): a) czyszczenie zespołu pobierania i transportu papieru; b) czyszczenie układu optycznego; c) sprawdzanie i czyszczenie zespołu utrwalania; d) sprawdzenie i czyszczenie zespołu nanoszenia obrazu e) sprawdzenie i czyszczenie elektrod, rolek transferowych f) czyszczenie filtrów g) kontrola i konserwacja układu napędu głównego oraz układów przeniesienia napędu h) kontrola stanu technicznego podzespołów; i) regulacje urządzenia k) sprawdzenie i testowanie urządzenia. 3. W ramach dostawy tonerów oraz dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki Wykonawca będzie zobowiązany dostosować wielkość dostarczanej partii towaru do wielkości wyznaczonych przez Zamawiającego w treści zapotrzebowania. Wykaz niezbędnych materiałów wraz z szacunkowymi ilościami poszczególnych rodzajów tonerów i materiałów zamieszczono w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja przeprowadzana jest na żądanie Zamawiającego wskazującego model i lokalizację urządzenia podlegającego wymianie materiałów i/lub konserwacji. 5. Ilość dostaw, wymian i konserwacji będzie uzależniona od potrzeb. 6. Dostawy, wymiany i konserwacje będą wykonywane w miejscu użytkowania urządzenia w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. 7. Wykonawca będzie dokonywał wymian i konserwacji, zgodnie z dokumentacją i zaleceniami producenta urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę, wymianę i/lub konserwację w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsppoddebice.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2014-03-18 - Nr sprawy 140/ZP/2013. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 EURO, nie przekraczającej wartości 200 000 EURO na dostawy tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz płyt DVD dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2013-09-09 - Sprawa nr 185/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy tonerów do kserokopiarek i faksów dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2013-03-15 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, powielaczy cyfrowych i maszyn do pisania
Dodano: 2011-08-30 - Dostawa tonerów do drukarek, kopiarek i faksów Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2009-04-29