Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8488414 , fax. 59 8488321
- Data zamieszczenia: 2015-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3 3
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8488414, fax. 59 8488321
REGON: 00059064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek.Wykaz jednostek dla których realizowane będzie zamówienie zawarty jest w projektach umów - Załączniki Nr 9, 9a do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część I obejmuje dostawy fabrycznie nowych materiałów biurowych Część II obejmuje dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia stanowią: Część I - Załącznik Nr 2 do SIWZ Opis artykułów biurowych, który stanowi jednocześnie Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ. Część II - Załącznik Nr 2a do SIWZ Opis materiałów eksploatacyjnych, który stanowi jednocześnie Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 3a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość produktów ekologicznych - Cz I
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19