Przetargi.pl
Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w latach 2017-2018

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
    REGON: 71158245700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w latach 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Mordy do punktów poboru energii (dalej PPE) wymienionych w „Zestawieniu punktów poboru energii” stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, polegające na sprzedaży przez Wykonawcę energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami jakościowymi obsługi odbiorców. 2. Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi odpowiednio: a)dla taryfy C11o – 554.728 kWh, b)dla taryfy C11 – 133.582 kWh, c)dla taryfy G11 – 564 kWh. 3. Zestawienie punktów poboru energii stanowią odpowiednio: a)Tabela 1.1. - Oświetlenie uliczne - obejmująca 64 punkty poboru energii; b)Tabela 1.2. - Pozostałe obiekty - obejmująca łącznie 21 punktów poboru energii,„Zestawienia punktów poboru energii” stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wskazane w pkt 2 oraz w kolumnie 14 „Zestawienia punktów poboru energii” zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy dla poszczególnych PPE są wartościami szacunkowymi. Rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do dodatkowych roszczeń z tytułu takich zmian. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany punktów PPE – zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w obrębie grup taryfowych wymienionych w pkt 2, w przypadku zmian w infrastrukturze technicznej lub organizacyjnych/prawnych , których nie można było wcześniej przewidzieć. Umowa na dostawę energii elektrycznej obejmować będzie dostawy energii elektrycznej do ewentualnych nowych podłączeń Zamawiającego do sieci OSD, jeśli wystąpi taka konieczność. 6. Wybrany Wykonawca (sprzedawca energii elektrycznej) zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez kierownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach