Przetargi.pl
Dostawy endoprotez

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6771500, 6771511, 6771513 , fax. 16 6784971
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6771500, 6771511, 6771513, fax. 16 6784971
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy endoprotez
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet Nr I. Endoprotezy bezcementowe, cementowe i bipolarne stawu biodrowego, Pakiet Nr II. Płyty i gwoździe do osteosyntezy, Pakiet Nr III. Implanty ortopedyczne , Pakiet Nr IV. Gwoździe, płytki i śruby do osteosyntezy , Pakiet Nr V. Płyty i śruby do osteosyntezy, Pakiet Nr VI. Płyty, śruby i gwoździe do osteosyntezy, Pakiet Nr VII. Gwoździe udowe, Pakiet Nr VIII. Endoproteza bezcementowa przynasadkowa stawu biodrowego w artykulacji metal/polietylen), Pakiet Nr IX. Osoczopochodne czynniki wzrostu - zestawy do pozyskiwania krwi, Pakiet Nr X. Gąbki z garamycyną. Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1-3.10) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 20% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU I: 1. Wszystkie, zaoferowane przez Wykonawcę elementy, będące przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu I, muszą być ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu niezbędnego instrumentarium do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 3. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat w wyłączeniem pozycji 8, 9, 10 - dla których termin ważności będzie nie krótszy niż 1 rok. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU II: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu instrumentarium niezbędnego do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 2. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu II, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU III:1. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu niezbędnego instrumentarium na czas obowiązywania umowy, a to: - uniwersalnego instrumentarium do wszczepiania wymienionych w pakiecie gwoździ śródszpikowych blokowanych wraz z instrumentarium przeziernym do gwoździ Gamma i gwoździ wielopłaszczyznowych, - instrumentarium do usuwania złamanych gwoździ metodą małoinwazyjną, zapewniające usunięcie całego złamanego gwoździa za jednym mocowaniem, - instrumentarium kompletnego do Dynamicznych Stabilizatorów Biodrowych i Kłykciowych (DSH/DCS). Po wygaśnięciu umowy instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 2. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni gwoździe śródszpikowe blokowane w wersji kaniulowanej i litej oraz wkręty, śruby i stabilizatory dynamiczne - wykonane z wysokogatunkowej stali. 4. Wykonawca zapewni wszystkie rodzaje gwoździ występujące w pakiecie, pokryte antyalergiczną warstwą nanokrystalicznego diamentu. 5. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu III, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU IV-VIII: 1. Wszystkie, zaoferowane przez Wykonawcę elementy, będące przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu IV-VIII, muszą być ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu instrumentarium niezbędnego do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 3. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu IV-VIII o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach