Przetargi.pl
„Dostawy drobnego sprzętu medycznego (jednorazowego oraz wielorazowego użytku) dla Szpitala Dziecięcego z podziałem na Pakiety”

Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 098 403 , fax. 225 098 404
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niekłańska 42484
    03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 098 403, fax. 225 098 404
    REGON: 29735900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawy drobnego sprzętu medycznego (jednorazowego oraz wielorazowego użytku) dla Szpitala Dziecięcego z podziałem na Pakiety”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są „Dostawy drobnego sprzętu medycznego (jednorazowego oraz wielorazowego użytku) dla Szpitala Dziecięcego z podziałem na Pakiety” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet nr 1 kwota: 1.500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100; Pakiet nr 2 kwota: 1.500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100; Pakiet nr 3 kwota: 800,00 zł słownie: osiemset złotych i 00/100; Pakiet nr 4 kwota: 700,00 zł słownie: siedemset złotych i 00/100; Pakiet nr 5 kwota: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych i 00/100; Pakiet nr 6 kwota: 2.000,00 złsłownie: dwa tysiące złotych i 00/100; Pakiet nr 7 kwota: 350,00 zł słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych i 00/100; Pakiet nr 8 kwota: 250,00 zł słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100; Pakiet nr 9 kwota: 4.500,00 zł słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100; Pakiet nr 10 kwota: 200,00 zł słownie: dwieście złotych i 00/100; Pakiet nr 11 kwota: 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100; Pakiet nr 12 kwota: 350,00 zł słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych i 00/100; Pakiet nr 13 kwota: 200,00 zł słownie: dwieście złotych i 00/100; Pakiet nr 14 kwota: 1.700,00 zł słownie: jeden tysiąc siedemset złotych i 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy oraz Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących Podwykonawcy określonych w § 9 ust. 3 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika. 4) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. 5) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 5.1. Dokumenty składane do oferty: a. kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie); b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania – kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach