Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 611 028 , fax. 134 611 028
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
ul. 29 Listopada 57
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 134 611 028, fax. 134 611 028
REGON: 37044459800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-ustrzyki.pl/index.php?p=1_14_przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU, MATERIAŁÓW I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu, materiałów i innych jednorazowego użytku w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załącznik nr 1A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 29 pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1; b) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1A; c) Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną