Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy drobiu, mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Obsługi Gastronomicznej Centrum Obsługi KPRM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy drobiu, mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Obsługi Gastronomicznej Centrum Obsługi KPRM - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane) wykonał: co najmniej 3 dostawy artykułów odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia porównywalne co do wielkości z niniejszym zamówieniem; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1.oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.wykaz wiedzy i doświadczenia tj. wykaz wykonanych dostaw, (minimum 3) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.Wykonawcy zagraniczni 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1: a) ppkt 1.2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 3.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2.Wykonawcy, o których mowa w pkt 3.1., składają jedną ofertę, przy czym: a)wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale III, podrozdziale II pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.2) składa osobno każdy z Wykonawców, b)pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale III, podrozdziale II pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola i Zespołu Szkół w Żelechowie
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. Ks. kardynała Józefa Glempa w Bramkach, mięsa, wędlin , drobiu i wyrobów drobiowych na II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-02 - Dostawy mięsa i wędlin sprawa nr 220/01/2016
Dodano: 2016-05-20 - Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWY DROBIU wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa mięsa do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
Dodano: 2016-03-03