Przetargi.pl
Dostawy diet, przyrządów, produktów leczniczych i koncentratów do dializ

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-420 Wrocław, ul. Traugutta 116
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3414333 , fax. 071 3436747
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    ul. Traugutta 116 116
    50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3414333, fax. 071 3436747
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy diet, przyrządów, produktów leczniczych i koncentratów do dializ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy diet dojelitowych i pozajelitowych, przyrządów do karmienia, produktów leczniczych i koncentratów do dializ wg 12 części: ZADANIE 1 - Żywienie dożylne, ZADANIE 2 - Żywienie enteralne - diety pediatryczne, ZADANIE 3 - Żywienie enteralne - diety i przyrządy dla dorosłych, Grupa 1,Grupa 2,Grupa 3,Grupa 4, ZADANIE 4 - Koncentraty, ZADANIE 5 - Nadroparinum calcium, ZADANIE 6 - Carbamazepine, ZADANIE 7 - Ciprofloxacin, ZADANIE 8 - Doxycycline, ZADANIE 9 - Betametasone dipropionate. Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Łączna wartość zamówienia bez VAT - 312 950,54 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336922102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: ZADANIE 1 - 2 370,00 zł ZADANIE 2 - 130,00 zł ZADANIE 3 : Grupa 1 - 36,00 zł Grupa 2 - 78,00 zł Grupa 3 - 120,00 zł Grupa 4 - 402,00zł ZADANIE 4 - 200,00 zł ZADANIE 5 - 450,00 zł ZADANIE 6 - 4,00 zł ZADANIE 7 - 790,00 zł ZADANIE 8 - 86,00 zł ZADANIE 9 - 22,00 zł. Łączna wysokość wadium wynosi - 4 688,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę ww. Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełnić i udokumentować warunki, o których mowa w pkt. a), b) i c).Warunek, o którym mowa w pkt. d), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć m. in.: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) dokumenty dopuszczające oferowane produkty lecznicze (dotyczy Zadania 1 i Zadania 2) do obrotu i stosowania na terenie RP w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne, f) oświadczenie, że oferowany asortyment dopuszczony jest do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 3 Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4), g) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne (dotyczy Zadania 4) są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, h) oświadczenie, że oferowany produkt leczniczy (dotyczy Zadań 5- 9) jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach