Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6403299 , fax. 025 6403263
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach
ul. Poniatowskiego 26 26
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6403299, fax. 025 6403263
REGON: 00125667000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy dializatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dializatorów, zgodnie z wykazem zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, począwszy od marca 2010 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331815203
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy o Zamówieniach Publicznych Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki dotyczące: -Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -Posiadania wiedzy i doświadczenia; -Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Warunki wynikające z art. 24 ust. 1 Ustawy o Zamówieniach Publicznych W celu potwierdzenia spełniania warunku o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: -oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). -aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: -oświadczenie (wzór stanowi załącznik Nr 3do SIWZ) oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyrobów medycznych do hemodializ
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Stacji Dializ
Dodano: 2016-07-05 - Dostawę koncentratów do aparatów dializacyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów medycznych zużywalnych do przeprowadzania hemodializ
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa koncentratów do hemodializ
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do aparatów produkcji Gambro
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa koncentratów do hemodializ
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-92/2015
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa materiałów medycznych do dializ. numer sprawy P/190/2015/SZ/WIM - 102/ZP/15
Dodano: 2015-08-13 - Zakup i dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-07-13