Przetargi.pl
dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy wraz z wyładunkiem (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) fabrycznie nowych części zamiennych, do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Szczegółowy wykaz części oraz ich szacunkową ilość zawiera formularz kalkulacji cenowej odpowiedni dla każdej części zamówienia stanowiący załącznik nr 6.1 i 6.2 do siwz. 2. Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od wad przy czym: a) ma charakteryzować się najwyższą jakością i trwałością, b) musi spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. 3. Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego mieszczących się w : a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, Szczecin, b) Stacji Obsługi Samochodów Nr 2, ul. Szczecińska 21a, Koszalin. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj.; - część I - części do motocykli i Quadów; - część II - części do silników do łodzi i wyposażenie łodzi. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub kilka części. 6. Wielkość i zakres zamówienia w odniesieniu do każdej części została określona odpowiednio w załączniku nr 6.1 i 6.2 do siwz. 7. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony przez siebie części, licząc od daty wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla części: część I: 1 120,00 zł; część II: 820,00 zł; 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.07.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach