Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 89-120 Potulice, Aleja Parkowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5874440 , fax. 052 5874400
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
Aleja Parkowa 1 1
89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5874440, fax. 052 5874400
REGON: 00031963500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy chleba (znak sprawy 22/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Chleb zwykły - 256460 kg (ilość szacunkowa), krojony i pakowany o wadze jednostkowej 0,350 kg, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60%-70%, mąka żytnia typ 720: 30%-40%. CPV:15811100-7, PN-A-74103:1992. 2. Chleb pszenny - 16470 kg (ilość szacunkowa), krojony i pakowany o wadze jednostkowej 0,350 kg. CPV: 15811100-7, PN-A-74105:1992. 3. Bułka tarta - 940 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 0,5 kg. CPV: 15893000-4, PN-A-74113:1997/Az1:1999. 4. Bułka czerstwa - 630 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach (workach) papierowych o wadze 10 kg. CPV: 15893000-4, PN-A-74113:1997/Az1:1999. 5. Placek drożdżowy z kruszonką lukrową - 560 kg (ilość szacunkowa). Dostawy placków drożdżowych odbywać się będą w okresach świątecznych, tj.: w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkiej Nocy oraz w Nowy Rok. CPV: 15812200-5, PN-A-88106:1998. 6. Pączki - 3760 szt. (ilość szacunkowa). Dostawa pączków odbędzie się w Nowy Rok. CPV: 15893000-4, PN-A-88106:1998. 7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów mięsnych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w artykułów do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3) W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. 4) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 11:00. 5) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualny dokument właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, z którego wynika, że wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieczywa i wyrobów piekarniczych dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Dodano: 2016-06-21 - Dostawy pieczywa i wyrobów piekarniczych dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa pieczywa
Dodano: 2016-04-08 - pieczywo
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa pieczywa, bułki tartej i mrożonek
Dodano: 2015-04-01 - Pieczywo
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
Dodano: 2014-11-19 - Dostawy pieczywa i wyrobów piekarniczych
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa wyrobów piekarniczych
Dodano: 2014-04-02 - dostawy pieczywa
Dodano: 2014-03-13