Zakład Karny w Hrubieszowie ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Nowa 64
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6966915 , fax. 084 6963354
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Hrubieszowie
ul. Nowa 64 64
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 084 6966915, fax. 084 6963354
REGON: 00032091100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy chleba krojonego i innego pieczywa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Chleb zwykły pszenno-żytni w proporcji 80% mąki pszennej, 20% mąki żytniej, krojony o wadze jednostkowej 150 gram, pakowany w opakowanie foliowe. W ilości 45000 kg. 2. Bułka drożdżówka z nadzieniem owocowym z owoców bezpestkowych o wadze jednostkowej 100 gram.W ilości 1100 kg. 3.Bułka drożdżówka z serem o wadze jednostkowej 100 gram. W ilości 1100 kg. 4.Bułka tarta w ilości 200 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożenie w terminie do dnia 15 września 2009 roku do godz. 12.00 formularza ofertowego. 2.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych./Dz.U.:z 2007 r.Nr 223, poz. 1655/-po 29 stycznia-2004 r. 3.Wykonawca musi mieć wprowadzony stały nadzór właściwej miejscowo stacji SANEPID.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złożenie w terminie do dnia 15 września 2009 roku do godz. 12.00 czytelnie wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1) w sposób opisany w SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.(załącznik nr 2) 3.Oświadczenie, że wykonawca posiada wprowadzony nadzór SANEPID.(załącznik nr 3) 4.Oświadczenie-załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną