Przetargi.pl
Dostawy cementu workowanego

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7421664 , fax. 062 7422968
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna 5 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7421664, fax. 062 7422968
    REGON: 25042318400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy cementu workowanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cementu portlandzkiego żużlowego, określonego w Wspólnym Słowniku Zamówień pod pozycją 28811200-2. W chwili sporządzania Specyfikacji Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania, gdyż wielkość zapotrzebowania wynika z wygranych postępowań przetargowych, złożonych zleceń. Z danych za 2008 i 2009: Lp. Nazwa wyrobu Jednostka miary Szacunkowa ilość 1. Cement portlandzki paczkowany tona 50 Cement portlandzki PN-EN 197-1 CEM II/B-S 32,5R Cement portlandzki klasy wytrzymałościowej 32,5 o wysokiej wytrzymałości wczesnej (R). Głównym składnikiem cementu CEM II/B-S 32,5R jest klinkier portlandzki oraz regulator czasu wiązania (do 5%). Cement portlandzki PN-EN 197-1 - CEM II/B-S 32,5R spełnia wymagania zawarte w normie PN-EN 197-1 Cement -Część 1: Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku. Cement dostarczany będzie na euro paletach przystosowanych do transportu wózkiem widłowym. Opakowania: 25 kg Okres gwarancji: nie mniej niż 60 dni od dnia produkcji, nie mniej niż 30 dni od dnia przyjęcia przez Zamawiającego Cement dostarczany jest do zamawiającego w opakowaniach (workach), które są ułożone na palecie. Oferent na własny koszt: dokonuje załadunku, dostarcza towar do zamawiającego. Zamawiający dokonuje rozładunku oraz odbioru ilościowego. Palety są własnością Zamawiającego i nie mogą być wykazane na dokumentach wydania oraz fakturze VAT. Wielkość pojedynczego zamówienia nie zostaje określona i może być różna, jednakże najmniejszą jednostką dostawy jest 1 paleta co równe jest 56 workom cementu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ,Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: 1)złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, 2)zaakceptują wzór umowy, 3)nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4)złożona oferta nie zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 22.1.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny (tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5. Zaakceptowany wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6,7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty dotyczące uiszczenia podatków - pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach