Przetargi.pl
Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy

Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 41 311 08 77 , fax. 41 246 00 58
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
    Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska 86
    26-001 Masłów, woj. brak
    tel. 41 311 08 77, fax. 41 246 00 58
    REGON: 36607558900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwgm.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy: Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Masłowie, Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Mąchocicach-Scholasterii, Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mąchocicach Kapitulnych Szkoły Podstawowej w Brzezinkach Szkoły Podstawowej w Woli Kopcowej Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze asortymentowo-cenowe od Nr 2A do Nr 2J, będącymi osobnymi załącznikami do SIWZ w odniesieniu do wskazanej części zamówienia. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: jabłka: soczyste, słodkie , twarde dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,10 kg 2. Mięso – powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencja elastyczna, jędrną 3. Produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 4. Bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem w formie telefonicznej, faksowej lub e-mail; 5. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 6 godzin od zgłoszenia reklamacji; 6. Częstotliwość dostaw: Codzienna z wyjątkiem dni wolnych od nauki w roku szkolnym, poranna dostawa produktów żywieniowych będzie realizowana od godz. 7.00 do godz. 9.00 dnia następującego po zgłoszeniu do siedziby każdej z placówek, dostawy pieczywa natomiast od godz. 7.00 do godz. 8.00 z zastrzeżeniem iż, dostawy jaj będą realizowane 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godz. 7.00 do godz. 8.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia 9.4.5 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną