Przetargi.pl
Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu

Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Czyżewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 832 39 24 , fax. 0-15 832 69 55
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
    ul. Czyżewskiego 1
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 832 39 24, fax. 0-15 832 69 55
    REGON: 29279447900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.naszdps.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu. Zamówienie zostało podzielone na 8 części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu:Artykuły ogólnospożywcze – część nr 1, Artykuły mięsne i wędliniarskie – część nr 2, Artykuły mleczarskie – część nr 3, Pieczywo i wyroby ciastkarskie – część nr 4, Artykuły rybne i produkty mrożone – część nr 5, Owoce i warzywa – część nr 6, Jaja kurze konsumpcyjne świeże – część nr 7 , Owoce cytrusowe – część nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy dla danej części przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4. Formularze asortymentowo-cenowe dla każdej części z wyszczególnionym asortymentem i ilościami – załączniki nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach