Przetargi.pl
Dostawy artykułów z grupy /mięso i jego przetwory/

Areszt Śledczy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4655000, 4655015 , fax. 013 4655002
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Sanoku
    ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4 4
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4655000, 4655015, fax. 013 4655002
    REGON: 37001764300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wymiar Sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów z grupy /mięso i jego przetwory/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie 1 1.Mielonka lencz CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 2.Kiełbasa mortadela CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 3.Mielonka tyrolska CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 4. Kiełbasa zwyczajna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 400 kg 5.Kiełbasa parówkowa CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 300 kg 6.Szynka mielona wieprzowa CPV 15131133-6 w szac. ilości 250 kg 7.Flak wołowy w rosole CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 250 kg 8.Pieczeń w bloku CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 9.Serca wołowe CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 200 kg 10.Mielonka śniadaniowa CPV15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 11.Szynka drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 250 kg 12.Polędwica drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 100 kg 13.Mielonka drobiowa CPV 15131135-0 w szacunkowej ilości 250 kg 14.Pasztet CPV 15131131 w szacunkowej ilości 200 kg 15.Salceson biały CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 16.Kaszanka CPV 15131134-3 w szacunkowej ilości 250 kg 17.Pasztet konserwowy 110-140g CPV 15131131-2 w szac. ilości 100 kg 18.Pasztet konserwowy 280-330g CPV 15131131-2 w szac. ilości 200 kg Zadanie 2 1.Mięso mielone mrożone CPV 15131620-7 w szacunkowej ilości 400 kg 2.Mięso wieprzowe gulaszowe CPV 15113000-3 w szac. ilości 100 kg 3.Mięso wołowe kl. II/drobne/ CPV 15111190-7 w szac. ilości 200 kg 4.Boczek wieprz. surowy z/k CPV 15131220-3 w szac. ilości 250 kg 5.Żeberka wieprzowe paski CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 150 kg 6.Kurczaki mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 300 kg 7.Udko z kurczaka mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 200 kg 8.Kości drobiowe mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 450 kg 9.Serca drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 10.Żołądki drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szac. ilości 150 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniach, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚwiadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz 1655 z 2007 r.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach