Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8580700 , fax. 0-17 8535420
- Data zamieszczenia: 2010-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
ul. Załęska 76 76
35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8580700, fax. 0-17 8535420
REGON: 00000000590467 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy artykułów spożywczych (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe). Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4,5 i 6 do SIWZ (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe). Określone w ogłoszeniu i SIWZ ilości są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera załącznik nr 14 ( projekt umowy ) do SIWZ. TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Groszek zielony mrożony, 15331170-9, kg 580; 2. Kalafior mrożony, 15331170-9, kg 710; 3. Paprykarz mrożony, 15331170-9, kg 250; 4. Mieszanka chińska mrożona, 15331170-9, kg 220; 5. Sałatka meksykańska mrożona, 15331170-9, kg 223; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 15331170-9, kg 580; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Leczo pieczarkowe w puszce - op. do 4 kg,15331135-2, kg 1 748; 2. Koncentrat pomidorowy 30% - op. do 5 kg, 15331425-2, kg 2 471; 3. Sałatka szwedzka - op. do 5 kg, 15331400-1, kg 2 058; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kukurydza konserwowa - op. do 2 kg, 15331460-9, kg 1 290; 2. Chrzan tarty - op. do 2 kg, 15331500-2, kg 1 037; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 15321000-4, kg 900; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Ogórek kiszony ( w beczkach ), 15331000-7, kg 4 410; 2. Kapusta kiszona ( w beczkach ), 15331142-4, kg 9 480; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1.Marmolada wieloowocowa - op. do 15 kg, 15332230-5, kg 2 974; 2.Dżem wieloowocowy - op. do 15 kg, 15332290-3, kg 2 832; 3.Dżem truskawkowy - op. do 15 kg, 15332296-5, kg 1 860; 4.Powidła śliwkowe - op. do 15 kg, 15332200-6, kg 2 258; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kostka sojowa, 15800000-6, kg 450; 2. Granulat sojowy, 15800000-6, kg 405; 3. Kotlety sojowe, 15800000-6, kg 540; Określona w tabelach ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Wszystkie dostarczane wyroby zawarte w niniejszym postępowaniu muszą posiadać czytelne metki zawierające: nazwę dostarczanego wyrobu, nazwą producenta, masę towaru, datę przydatności do spożycia. Zamówiony towar musi spełniać wymogi norm sanitarnych,technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z sześciu części stanowiących załącznik nr 1,2,3,4,5 i 6 (formularz cenowy) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia sześciu załączników przez jednego Wykonawcę z zastrzeżeniem że, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Złożenie większej liczby ofert na część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-07-05 - dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-01-29