Przetargi.pl
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Podzamek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8672809, , fax. 74 8672809
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
    Podzamek 28
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8672809, , fax. 74 8672809
    REGON: 89054097400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.podzamek.bip-info.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawy artykułów spożywczych wg grup CPV 031, 032, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 158. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 – 8 do SIWZ. 2. Podana ilość asortymentu w szczegółowym opisie zamówienia może się zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego, w tym wypadku ceną zwiększonego asortymentu będzie cena jednostkowa podana w załączniku do oferty. 3. Harmonogram dostaw według poszczególnych części: a) część I – minimum jeden raz tygodniu (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia b) część II – sześć razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, do godziny 7:00 każdego dnia, dostawa niedzielna będzie dostarczana razem z dostawą sobotnią, c) część III – trzy razy w tygodniu, t. j. poniedziałek, środa i piątek do godziny 10:00, d) część IV – minimum jeden raz na dwa tygodnie (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia, e) część V – dwa razy w tygodniu, t. j. wtorek i czwartek, do godziny 10:00, f) część VI – minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, b) Wykonawca dołączy wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. (załącznik nr 2). 3. Wypełniony i podsumowany załącznik z przedmiotem zamówienia odpowiadające danej części (załączniki od nr 3 do nr 8). 4. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (załącznik nr 9 + referencje). 5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organy (załącznik nr 10). 6. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 11). 7. Wykonawca, który wygra postępowanie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, będzie musiał złożyć oryginalne dokumenty lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem potwierdzające niezaleganie z opłacaniem należnych opłat do Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS, o których mowa w pkt. IX podpunkt 5 i 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach