Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cicha 14
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
REGON: 43121995700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, w podziale na pakiety: 1 – 2. Pakiet nr 1 – Mięso i wędliny drobiowe Pakiet nr 2 – Ziemniaki 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15 10 00 00 - 9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03 22 10 00 - 6 – warzywa 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 4. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 5. Zamawiający wymaga aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2015, poz. 29). Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 6. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, nazw patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane artykuły będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do artykułów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę artykuły będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby termin ważności na dostarczony przedmiot zamówienia wynosił minimum: Pakiet nr 1 -wędliny oraz mięsa drobiowe, poz. 1- 6 / 3 dni, poz. 7 – 10 / 14 dni licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta/ 9. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +/- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. 11. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych w Pakiecie nr 1 , Zamawiający wymaga (Tylko od Wykonawcy którego oferta zostanie najwyżej oceniona) złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): 12. W celu oceny jakości oferowanych artykułów spożywczych w Pakiecie nr 1 poz. 7 - 10 Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): Pakiet nr 1 Lp. Asortyment Ilość próbek 1 1. Szynka drobiowa tostowa z indykiem, smak wyczuwalny, umiarkowanie słona, zawartość mięsa z indyka nie mniej niż 50% 100 g 2 2. Pierś pieczona drobiowa, wysoka zawartość mięsa z indyka – zawartość mięsa z indyka nie mniej niż 80% 100 g 3 3. Wędlina drobiowa z fileta z kurczaka typu polędwica drobiowa, przyjemny zapach, łagodny smak; zawartość mięsa drobiowego nie mniej niż 50% 100 g 4 4. Pierś gotowana drobiowa, smak charakterystyczny dla mięsa drobiowego; zawartość mięsa drobiowego nie mniej niż 80% 100 g - Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . - Paczka z próbkami winna być oznaczona : „Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych. Nr sprawy: ZP/ 25 /2020”. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów do dnia 27.10.2020 r. do godz. 11.00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu – Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2024
Dodano: 2024-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 – 2025
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
Dodano: 2024-04-24 - Zakup i sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
Dodano: 2024-04-03 - Dostawa produktów spożywczych dla stołówki w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu
Dodano: 2024-02-17 - Sukcesywna dostawa wędlin i mięs zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2023-12-11 - "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2024 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu”
Dodano: 2023-12-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
Dodano: 2023-11-24 - „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2023 – 2024”
Dodano: 2023-08-14 - Zakup i dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 50 w Lublinie
Dodano: 2023-07-24