Areszt Śledczy w Hajnówce ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, Warszawska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 6832007 w.120, 6832008, , fax. 85 6832978
- Data zamieszczenia: 2018-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Hajnówce
Warszawska 67
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 6832007 w.120, 6832008, , fax. 85 6832978
REGON: 125205700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części. ZADANIE I - dostawy produktów mlecznych: Mleko odtłuszczone kg 1 200, Śmietana 18% l 1 500, Twaróg chudy kg 3 500, Produkt sero podobny ”żółty” kg 1 200 ZADANIE II - dostawa serków: Serek topiony z papryką 100g (kostka) kg 1 200, Serek topiony z salami 100g (kostka) kg 1 200, Serek topiony z zielonym pieprzem 100g (kiełbaska) kg 1 200, Serek homogenizowany czekoladowy 150g kg 1 500, Serek homogenizowany jabłkowy150g kg 1 500, Jogurt naturalny 150g kg 1 500, Jogurt malinowy 150g kg 1 500 ZADANIE III - dostawa jajek kurzych: Jajka kurze rozmiar „M” szt 40 000 ZADANIE IV - dostawa tłuszczów roślinnych: Margaryna roślinna 10 000, Olej uniwersalny l 3 000. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.), o terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Asortyment taki jak margaryna roślinna, olej uniwersalny będzie dostarczany raz na 3 miesiące, jajka kurze o rozmiarze „M”, mleko w proszku, produkt sero podobny „żółty” będzie dostarczany dwa razy w miesiącu, natomiast serki, jogurty, twaróg chudy, śmietana dwa razy w tygodniu. Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO zamknięte pokrywą – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z artykułami spożywczymi - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością). Do każdego pojemnika należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Dopuszcza się pakowanie produktów w opakowania typu vacuum oraz stosowanie opakowań zbiorczych kartonowych służących do pakowania serków, jogurtów i wytłaczanek służących do transportu jajek kurzych. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów mleczarskich na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2024-03-25 - Sprzedaż i dostawę produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa produktów mleczarskich na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2024-02-26 - Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-14 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „JAWOR” W JAŁÓWCE
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2024 roku.
Dodano: 2023-10-25