Przetargi.pl
Dostawy artykułów papierniczych i biurowych przez okres 12 miesięcy

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów papierniczych i biurowych przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV : 30190000-7, 30234000-8, 37823000-3, 22000000-0, 33700000-7, 30125100-2, 30192300-4, Przedmiotem zamówienia są: Wyroby biurowe, Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe, Wkłady barwiące, Taśmy barwiące wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w dwóch tabelach dla poszczególnych zadań. Uwaga. Użyte w powyższym wykazie określenia mogące wskazywać producenta lub znak towarowy, np.: Velvet lub Duni są wskazówkami ułatwiającymi identyfikację cech wyrobów. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczania artykułów o podanych znakach, jednak w przypadku dostarczania towaru z innymi znakami towarowymi, winien wykazać, że dostarczane artykuły charakteryzują się takimi samymi cechami , jak produkt o wskazanym znaku. Zamawiający dopuszcza do złożenia oferty częściowej na wykonanie następujących zadań : 3. Zadanie numer 1 : Dostawa: wyroby higieniczne. 3.1. Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania numer 1 są dostawy wyrobów higienicznych według asortymentu wyszczególnionego w tabeli numer 1 w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.2. Wykonawca oraz oferowane przez niego asortyment biurowy musi spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3.3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie do 3 razy w tygodniu oprócz niedziel i ustawowo określonych świąt , w godzinach od 7:00 do 14:00 , wg. cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty w uzgodnionych godzinach do 6 obiektów Uzdrowisko Połczyn S.A. w Połczynie Zdroju. na podstawie otrzymanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 3.4. Szczegółowe zamówienia Zamawiający będzie składał telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail na minimum jeden dzień przed terminem przewidywanej dostawy. 3.5. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności 30 dni od daty dostawy prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym poszczególnych partii towarów ujętych w zamówieniu oraz od daty prawidłowo wystawionej faktury. 3.6. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 3.6.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : 3.6.1.1. Rodzaj dostarczonego asortymentu. 3.6.1.2. Ilość dostarczonego asortymentu. 3.6.1.3. Wartość dostarczonego poszczególnego asortymentu. 3.6.1.4. Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 3.6.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 3.6.2.1. W formie elektronicznej na adres : sekretariat@uzdrowisko-polczyn.pl 3.6.2.2. W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego. 3.6.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy. 3.7 Wykonawca obowiązany jest załączyć do złożonej oferty po jednej próbce ( po jednej sztuce najmniejszego opakowania handlowego ) asortymentu określonego w tabeli numer 1 w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.7.1 Próbki należy oznakować (nazwa Wykonawcy) i złożyć w sekretariacie Zamawiającego przy ulicy Zdrojowej 6 w Połczynie Zdroju do dnia 08 lipca 2010r. do godziny 10:00. 3.7.2. Próbki są bezzwrotne. 3.7.3. Uwaga : Brak próbek załączonych do oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zadanie numer 2 : Dostawa tonerów i tuszy do drukarek. 4.1. Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania numer 2 są dostawy oryginalnych lub równoważnych tonerów i tuszy do drukarek według asortymentu wyszczególnionego w tabeli numer 2 w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Pod pojęciem oryginalne - zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia dla którego są dedykowane (produkty OEM) i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane. Pod pojęciem równoważne - zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych, nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystanym może być obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia) a wszystkie inne elementy będą w 100% nowe i nie regenerowane. Wymagania dotyczące produktów: 1. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą: być wysokiej jakości, zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, do których są dedykowane, zapewniać należyte bezpieczeństwo oraz posiadać właściwe certyfikaty, opakowanie i oznakowanie. a) Opakowania zewnętrzne materiałów eksploatacyjnych muszą zawierać logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, jego numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz listę urządzeń, do których są przeznaczone. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w postępowaniu produktów równoważnych, które: a) Posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w stosunku do produktów oryginalnych, b) Są w pełni kompatybilne ze sprzętem, do jakiego są zamówione, w szczególności zagwarantowana musi być nie gorsza niż materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, produkowanych przez producenta sprzętu jakość wydruku, pojemność, wydajność (co oznacza, iż co najmniej równa lub większa jest ilość uzyskanych kopii); w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Wskaźniki drukarek winny prawidłowo współpracować z tonerem lub tuszem na panelach zarządzających. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). c) Nie powodują uszkodzenia sprzętu, do którego są dedykowane a ich zastosowanie nie powoduje utraty gwarancji na ww sprzęt. 4.2. Wykonawca oraz oferowane przez niego asortyment biurowy musi spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 4.3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie do 3 razy w tygodniu oprócz niedziel i ustawowo określonych świąt , w godzinach od 7:00 do 14:00 , wg. cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty w uzgodnionych godzinach do 6 obiektów Uzdrowisko Połczyn S.A. w Połczynie Zdroju. na podstawie otrzymanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 4.4. Szczegółowe zamówienia Zamawiający będzie składał telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail na minimum jeden dzień przed terminem przewidywanej dostawy. 4.5. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności: 30 dni od daty dostawy prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym poszczególnych partii towarów ujętych w zamówieniu oraz od daty prawidłowo wystawionej faktury. 4.6. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 4.6.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : 4.6.1.1. Rodzaj dostarczonego asortymentu. 4.6.1.2. Ilość dostarczonego asortymentu. 4.6.1.3. Wartość dostarczonego poszczególnego asortymentu. 4.6.1.4. Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 4.6.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 4.6.2.1. W formie elektronicznej na adres : sekretariat@uzdrowisko-polczyn.pl 4.6.2.2. W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego. 4.6.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2. Zad. 1 - 1000,00 złotych, 3. Zad. 2 - 500,00 złotych, 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 08.07.2010 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach