Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 750 31 88 , fax. 89 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2021-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 750 31 88, fax. 89 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: 2.1. Zestaw nr 1 – Artykuły ogólnospożywcze w ilości 29 095 kg, 1 950 l 2.2. Zestaw nr 2 – Przetwory owocowe i warzywne w ilości 11 800 kg, 17 900 l. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b do SIWZ. 4. Dla zestawu nr 1: 4.1. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu artykuły określone w załączniku, będącym integralną częścią umowy, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku w terminach, asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych przekazywanych przez Zamawiającego, w terminie 4 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawy w godzinach od 7.30 do godziny 14.00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. 4.2. Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej ( na adres e-mail……….) lub faksu ( na nr ………), w dniach od poniedziałku do piątku. 4.3. W przypadku dostarczenia towaru nie spełniającego warunków zamówienia (niezgodności ilościowe, jakościowe), Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę telefonicznie lub pisemnie (faksem, pocztą elektroniczną) o stwierdzonych wadach lub brakach. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia i/lub wymiany wadliwego towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, bez żądania dodatkowych opłat z tego tytułu w terminie siedmiu dni od daty powiadomienia. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi jakościowemu i ilościowemu. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru. 4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku do umowy w poz. 3, 7 i 8 załącznika do umowy, poza terminem określonym w pkt.4.1, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w nieprzekraczalnym terminie do 8 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 5. Dla Zestawu nr 2: 5.1. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu artykuły określone w załączniku, będącym integralną częścią umowy, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku w terminach, asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych przekazywanych przez Zamawiającego, w terminie 4 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawy w godzinach od 7.30 do godziny 14.00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. 5.2. Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres e-mail …………..) lub faksu (na nr………), w dniach od poniedziałku do piątku. 5.3. W przypadku dostarczenia towaru nie spełniającego warunków zamówienia (niezgodności ilościowe, jakościowe), Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę telefonicznie lub pisemnie (faksem, pocztą elektroniczną) o stwierdzonych wadach lub brakach. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia i/lub wymiany wadliwego towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, bez żądania dodatkowych opłat z tego tytułu w terminie siedmiu dni od daty powiadomienia. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi jakościowemu i ilościowemu. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15872400-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Dodano: 2023-04-20 - Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2020-12-02 - Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2020-02-10 - Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2019-03-25 - Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2018-03-28 - Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2017-03-01