Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2011-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU, KOPERT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU, KOPERT (2 pakiety) Pakiet nr 1 - artykuły biurowe (89 pozycji) Pakiet nr 2 - koperty i papiery komputerowe (19 pozycji) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2015-11-27 - Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i kserograficznych
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-12-09 - Wykonanie, zakup i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-08-19 - Wykonanie, zakup i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-08-08 - Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli: papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, artykułów biurowych. W tym na potrzeby realizowanych projektów Akademia Profesjonalnego Nauczyciela, Innowacyjne Szkolnictwo Zawodowe współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa tonerów oraz materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - WEiTI/142/BZP/2013/IRE17 Zakup materiałów biurowych dla IRE
Dodano: 2013-11-15 - WEiTI/27/BZP/2013/IRE2 Zakup materiałów biurowych dla IRE
Dodano: 2013-03-01 - Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero, papieru termoczułego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów paskowych i nagrywarek płyt CD
Dodano: 2013-02-19