Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4784561
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4784561 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy akcesorii do chirurgii oka (DZP/38/382-7/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akcesorii do chirurgii oka dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów: Pakiet 1 - Soczewki wewnątrzgałkowe; Pakiet 2 - Materiał wiskoelastyczny; Pakiet 3 - Perflurowęglowodór; Pakiet 4 - Olej silikonowy; Pakiet 5 - Soczewki PMMA; Pakiet 6 - Materiały do zabiegów okulistycznych; Pakiet 7 - Materiały do chirurgii jaskry; Pakiet 8 - Implanty przeciw jaskrowe; Pakiet 9 - Materiały do chirurgii zaćmy; Pakiet 10 - Noże okulistyczne; Pakiet 11 - Wyposażenie do aparatu ASSOCIATE. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); c) oświadczenie, że oferowany asortyment może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; d) oświadczenie, oferowany asortyment jest sterylny (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego oferowany asortyment nie może być poddany ponownej sterylizacji (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty. Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu (po 3 sztuki do każdej pozycji w pakiecie) do następujących pakietów: - Pakiet 1 - Soczewki wewnątrzgałkowe; - Pakiet 2 - Materiał wiskoelastyczny; - Pakiet 5 - Soczewki PMMA; - Pakiet 10 - Noże okulistyczne w celu dokonania oceny ich jakości na podstawie wyszczególnionych w pkt 14.4. parametrów jakościowych. Próbki dostarczone przez Wykonawców dla Pakietu 1 - Soczewki wewnątrzgałkowe i Pakietu 5 - Soczewki PMMA mają być dostarczone o następujących wartościach dioptrażu: + 22,0 D - po 1 szt. dla każdej pozycji asortymentowej; + 23,0 D - po 1 szt. dla każdej pozycji asortymentowej; + 24,0 D - po 1 szt. dla każdej pozycji asortymentowej - umożliwi to szybsze ocenienie próbek ze względu na większą liczbę pacjentów, którym mogą one zostać wszczepione. Próbki zostaną wydane na blok operacyjny Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, gdzie zostaną przetestowane podczas zabiegów okulistycznych i na tej podstawie zostanie dokonana ocena ich jakości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawa tomografu laserowego w technologii spektralnej koherentnej tomografii optycznej, umożlwiającego obrazowanie struktur tylnego i przedniego odcinka oka poprzez tworzenie przekrojów wzdłuż osi gałki ocznej, z funkcją AngioOCT - angiografią bezkontrastową
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa kabli EKG, czujników SPO2, mankietów NIPB, osprzętu do endoskopii i laparoskopii oraz materiałów zużywalnych do aparatów elektrochirurgicznych dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2016-07-25 - sukcesywna dostawa artykułów medycznych w asortymencie i ilościach podanych w pakietach, stanowiących załączniki nr 1-13 do siwz. PAKIET V - TESTY SKÓRNE PŁATKOWE PAKIET VI - ARTYKUŁY DO STERYLIZACJI
Dodano: 2016-07-18 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 14/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa pozostałych materiałów medycznych
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i wyposażenie w meble i sprzęt medyczny
Dodano: 2016-06-30 - dostawa ssaka - 6 sztuk (zamówienie: TAM-565-PN/35-2016)
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej
Dodano: 2016-06-03 - Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych, malformacji tętniczo-żylnych i przetok oponowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zakładu Diagnostyki Obrazowej. BZP/38/382-15/16
Dodano: 2016-06-02