Przetargi.pl
DOSTAWY - Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 57157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY - Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są dostawy regałów przesuwnych do pomieszczeń nr 004, 005 i 006 archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zawierciu, zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi opis wymagań technicznych regałów – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz rysunek rozmieszczenia regałów – załącznik nr 1.1. do SIWZ. 2) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie o wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 34 368 44 60. 3) Dostarczone w ramach umowy regały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4) GWARANCJA I RĘKOJMIA – wymagane minimalne warunki a) Uprawnienia z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi przysługiwać będą Beneficjentowi, b) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny wobec Beneficjenta za wady dostarczonych regałów oraz wykonanych prac montażowych, zmniejszające ich wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie określony, a w szczególności odpowiada za wady powstałe wskutek niezgodności z obowiązującymi normami i przepisami techniczno – budowlanymi. c) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczone i zamontowane regały gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy – maksymalnie 72 miesiące (kryterium oceniane – maksymalna ocenia długość okresu gwarancji i rękojmi: 72 miesiące), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru regałów i prac montażowych. d) Beneficjent zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Wykonawcy o stwierdzonych wadach. Zgłoszenie reklamacji powinno następować nie później niż na 14 (czternaście) dni od dnia wykrycia wady. Zgłoszenie może nastąpić, faksem, e-mailem lub korespondencyjnie i powinno wskazywać rodzaj stwierdzonej wady. e) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania zgłoszonych wad w terminie 14 (czternaście) dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że strony ustalą inny termin na piśmie. f) Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu, najpóźniej do dnia podpisania odbioru końcowego, pisemne gwarancje udzielone przez producenta regałów, o ile zostały one udzielone. Dokumenty te zostaną przekazane przez Zamawiającego Beneficjentowi, za potwierdzeniem. 5) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych regałów oraz instrukcji obsługi regałów. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 6) Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Ww. projekt umowy stanowi treść ust. 12.1. Rozdziału IV SIWZ. 7) Wspólny słownik zamówień CPV: 39131100-0 – Regały archiwalne 8) Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia przekazania miejsca montażu regałów. Miejsca montażu zostanie przekazane nie wcześniej niż 01 grudnia 2017 r. jednak nie później niż 08 grudnia br. 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 5.1. Zamawiający nie zastrzega wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy. 5.2. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w ostatecznym terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004 – Sumy depozytowe Minister Finansów – Sąd Okręgowy w Częstochowie; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 2.5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie – Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 2 000,00 złotych. 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IR-260-08.2017 pn.: „DOSTAWY – Dostawa regałów przesuwnych do archiwum Sądu Rejonowego w Zawierciu, wraz z montażem”; 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.”; 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I INNYCH ELEMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ, W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dokument zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał; 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w rozdziale III ust. 2 SIWZ – treść Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zawiera część II ust. 2 Dokumentu zamówienia tj. załącznika nr 2 do SIWZ - oryginał. 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składają: 1) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w Dokumencie zamówienia należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych podwykonawców. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale III ust. 1 SIWZ – treść Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawiera część II ust. 1 Dokumentu zamówienia tj. załącznika nr 2 do SIWZ - oryginał. 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają: 1) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 4. Dowód wniesienia wadium - (kopia lub oryginał potwierdzenia przelewu lub dowodu wpłaty, w przypadku wniesienia wadium w formie przelewu na konto (pieniężnej)). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 5. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 6. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt. 1.6.1. rozdziału III SIWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał). OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.czestochowa.so.gov.pl informacji z otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w rozdziale III ust. 2 pkt 2.1.1. ppkt 12 SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) – zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, którego wzór zamieszczony zostanie w miejscu i czasie publikacji informacji z otwarcia ofert, winno być podpisane przez osobę upoważnioną i zostać złożone przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego w oryginale, w wymaganym terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o których mowa powyżej. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie dot. grupy kapitałowej składa każdy z tych podmiotów odrębnie. 2. Zamawiający informuje, że informacje z otwarcia ofert wraz ze wzorem oświadczenia, o których mowa powyżej, zostaną zamieszczone na wskazanej stronie internetowej najpóźniej do końca dnia, w którym nastąpiło otwarcie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach