Przetargi.pl
Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15

Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-207 Brzeźnica, Paszczyna 62B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6817912 , fax. 0-14 6823391
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
    Paszczyna 62B 62B
    39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6817912, fax. 0-14 6823391
    REGON: 18040293100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15. Wymagane parametry pojazdu: Podwozie: - rok produkcji: od 1999 r. - kolor: niebieski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, ze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzedaż pojazdów samochodowych ciężarowych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. B. Ocena spełniania warunków Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: - złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), - dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, b) w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż wymienioną w dokumentach rejestrowych wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, tj.: - podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu, - pozostali wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podkreślenia w pkt 2 oświadczenia zdania cyt.: -przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oświadczenia zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzedaż pojazdów samochodowych ciężarowych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda - Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 1,3,4,5 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to: 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,3,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych określonych w przepisach o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 w/w ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 9.Kopie kompletu dokumentów dot. pojazdu (OC + ważne badania techniczne - dowód rejestracyjny + dokumenty pochodzenia pojazdu + książka serwisowa + kompletna dokumentacja urządzenia hakowego). 10.Przynajmniej 4 (cztery) zdjęcia pojazdu, na których widoczne będą: przód + lewy bok + prawy bok + tył + hak + hydraulika. 11. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony pojazd odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - zaświadczenie wydane przez uprawniony serwis danej marki pojazdu o stanie technicznym pojazdu. Wyżej wymienione dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną