Przetargi.pl
Dostawę żywnosci do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Sitkowsiego 3 oraz ul. Chmielowskiego 5 w Radzyniu Podlaskim

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Radzyniu Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Sitkowskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3527131 , fax. 083 3528464
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Radzyniu Podlaskim
    ul. Sitkowskiego 3 3
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3527131, fax. 083 3528464
    REGON: 00026006600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radzsp2.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę żywnosci do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Sitkowsiego 3 oraz ul. Chmielowskiego 5 w Radzyniu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zywności zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku 1a Jaja kod PCV: 031425003. Szczegółowy asortyment towaru wraz z zapotrzebowaniem przedstawia załącznik nr 1a. Podana w załączniku ilość jest ilością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości produktu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilosci towaru maksymalnie o 25%. Ponadto produkt nie będzie zamawiany w okresie ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosenej przerwy świątecznej. Poszczególne zamówienia partii towaru składane bedą telefonicznie przez intendenta , jego przełożonych lub lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego. Poszczególne dostawy będą następować nie później niż następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nie nadającego się do spożycia i przeterminowanego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia roboczego) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. Wymagany przez Zamawiającego okres ważności zgodny z datą ważności produktu określoną przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radzsp2.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach