Przetargi.pl
Dostawę znaków drogowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Leżajsku

Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Polna 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 242-11-81 , fax. 0-17 242-11-81
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku
    ul. Polna 12 12
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 242-11-81, fax. 0-17 242-11-81
    REGON: 69058741000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę znaków drogowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup znaków drogowych wg wykazu w załączniku cenowym oraz dowóz do miejsca składowania na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Leżajsku ul. Polna 12 Oferowane znaki powinny spełniać następujące warunki: - powinny być zgodne ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami umieszczania na drogach - załącznik do Nru 220 Dz.U.poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003r. z późniejszymi zmianami; - mocowanie do słupka na tarczy znaku ( nie na krawędzi) - tarcze znaków z blachy ocynkowanej z podwójnie zaginanymi krawędziami na całym obwodzie -znaki odblaskowe z folii odblaskowej typu 1 (z wyjątkiem znaków A-7, B-20, które powinny być z folii odblaskowej typu 2) - znaki o wymiarach dla typu A- 900 mm, B-800 mm ( z wyjątkiem znaków, których wymiary zgodnie z obowiązującymi przepisami powinny być inne) W oferowanej cenie należy uwzględnić koszt dowozu znaków do Leżajska ul. Polna 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5 ) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy, Ocenę spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy na załączniku Nr 2 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)) koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4 ) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lezajsk.regiony.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach