Przetargi.pl
Dostawę wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 14058042800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie w miejscach docelowego przeznaczenia w budynku Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 wyposażenia ruchomego takiego jak: meble biurowe, gabinetowe, stołowe, regały magazynowe, kosze na śmieci, wieszaki na ubrania, krzesła komputerowe, fotele tapicerowane, krzesła tapicerowane, stoły składane, biurka pn.: Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. Stan istniejący: Budynek, do którego ma być dostarczony przedmiot zamówienia, zlokalizowany jest w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62, w ścisłym centrum miasta, gdzie obowiązują zakazy i nakazy wjazdu sprzętu ciężkiego (szczegółowych informacji udziela Zarząd Dróg i Mostów Urzędu Miasta Lublin przy ul. Krochmalna 13). Rozładunek przedmiotu zamówienia będzie odbywał się przez wejście od strony ul. Krakowskie Przedmieście (parking Zamawiającego ma ograniczenia wjazdu - brama wjazdowa posiada wymiary 230 cm szer. x 300 cm wys.). Budynek składa się z trzech kondygnacji (piwnica, parter, I piętro), wyposażonych w windę tylko osobową. Szczegółowy plan pomieszczeń, w których będzie rozmieszczane wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisują: - Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia ruchomego - załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że wszystkie zdjęcia i rysunki, zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dotyczą kształtów i wymiarów zamawianych mebli i stanowią wzór tylko w tym zakresie. Kolorystyka przedstawionych na zdjęciach mebli nie dotyczy przedmiotu zamówienia. - Zestawienie ilościowo - wartościowe do formularza ofertowego poszczególnych elementów wyposażenia ruchomego - załącznik nr 2 do SIWZ - Rzuty i przekroje kondygnacji - załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia (przedmiotu zamówienia) należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu min. A4), na której będzie przedstawione proponowane wyposażenie. Karta katalogowa musi zawierać nazwę wyposażenia lub nazwę użytego systemu wyposażenia, nazwę producenta wyposażenia, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia to A4), wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować, czy proponowany mebel spełnia wymagania zamówienia. Wykonawcy oferujący wyposażenie ruchome są zobligowani do przedstawienia: - Dokładnego opisu i kart katalogowych, folderów; - Nazwy handlowej identyfikującej produkt w kartach katalogowych lub w opisie; - Nazwy producenta. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawców w dniu złożenia ofert pod wskazany w specyfikacji adres w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 następujących produktów na prezentację dla Zamawiającego celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami specyfikacji oraz w celu dokonania oceny ofert w kryterium - jakość. Elementy wyposażenia, które Wykonawcy muszą zaprezentować Zamawiającemu w dniu złożenia ofert, zostały wymienione poniżej, zgodnie z liczbą porządkową przypisaną w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ: a)poz. 22 - KZ - krzesło tapicerowane b)poz. 11 - K1 - krzesło komputerowe c)poz. 2 - BK1 - stół składany 160x60 d)poz. 3 - BK2 - biurko wraz z kontenerem e)poz. 36 - SO - sofa f)poz. 48 - SZ2 - szafa z półkami Powyższe wyposażenie musi zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie zgodnym z terminem składania ofert, tj. do dnia dniu 12.02.2015 r. do godz. 12:00 adres: KSSiP OSUiWM w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 62; 20-076 Lublin. Zamawiający wymaga, aby przedmiotem prezentacji były wyliczone powyżej elementy wyposażenia, o parametrach i wykonaniu tożsamym z tym, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zademonstrowania podczas prezentacji po jednej sztuce każdego, wymienionego powyżej mebla. Wykonawca nie może demonstrować większej ilości sztuk mebli oraz mebli innych niż te, które zostaną przez Niego wskazane w ofercie. Zamawiający zwróci ww. wyposażenie Wykonawcom na ich wniosek. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia ruchomego, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia ruchomego, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy mają możliwość zaproponować rozwiązania równoważne, o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak Ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, o ile spełnione są m. in. minimalne grubości materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczonego przedmiotu zamówienia podczas jego montażu i rozmieszczenia w siedzibie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczanego przedmiotu zamówienia z umową Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania dostawy kolejnych elementów wyposażenia do czasu natychmiastowej wymiany elementów, które nie odpowiadają treści umowy, a tym samym oferty Wykonawcy, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu przybliżenie wymagań, których nie można opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia jest dokonany za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktów, materiałów, Zamawiający dopuszcza także rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Tolerancja wymiarów dopuszczona przez Zamawiającego to zakres +/- 4% - nie dotyczy to produktów, gdzie w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek i szaf. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów, krzeseł, sof. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 6 ust. 1, pkt. 2), Zamawiający wymaga załączenia do oferty wszystkich wymienionych w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, certyfikatów i atestów. Certyfikaty i atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę, uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości, jakiego wyposażenia ruchomego dotyczą (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Zamawiający - ze względu na charakter i przeznaczenie poszczególnych rozwiązań meblowych - wymaga: a)dla mebli pracowniczych - certyfikatów lub atestów wystawionych przez akredytowane i upoważnione do tego jednostki lub dokumenty równoważne, zgodnie z poniższym zestawieniem norm: Numer normy potwierdzonej certyfikatem Opis PN EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe -- Stoły robocze i biurka Część 1: Wymiary PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe -- Stoły robocze i biurka -- Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa b)krzesła - wymagane normy, tj. PN-EN1335-3:2009, PN-EN 1022:2007, EN13761:2002, EN1728:2000, EN 15373:2007, PN-EN 14703:2010, c)dla pozostałych mebli - aktualne atesty lub dokumenty równoważne: Atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych (nie dotyczy krzeseł), potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej - nie dopuszcza się atestów na same części składowe mebla: Dokument (atest lub certyfikat) potwierdzający spełnianie warunków rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. Nr 148,poz.973) Atesty: EN 15373:2007, PN-EN 1022:2007, EN13761:2002, EN1728:2000, EN15373 poziom2; PN-EN1335-3:2009, EN13761:2002, PN-EN 14703:2010, PN-EN 15372:2010, PN-EN 16139:2013-07, Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Oferowany okres gwarancji na poszczególny sprzęt nie może być krótszy niż określony przez Zamawiającego w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni Wykonawcom przed upływem terminu składania ofert miejsce dostawy wyposażenia w celu przeprowadzenia wizji lokalnych i w celu dokonania indywidualnych pomiarów pomieszczeń. Wizja zostanie potwierdzona protokołem, sporządzonym na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych w terminach uzgodnionych z osobą odpowiedzialną za kwestie merytoryczne Panem Mariuszem Krać tel. 81 440 87 35; 665 912 490 email: m.krac@kssip.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Narodowym Banku Polskim Oddział w Krakowie nr konta:24 1010 1270 0051 7713 9230 0000 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Dostawę wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, w ofercie należy wskazać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium. 4.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5.Zamawiający przedstawia główne postanowienia, jakie powinny zawierać poręczenia lub gwarancje: Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ............ zł (słownie: ............... złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ..........(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną), stający do postępowania o zamówienie publiczne na .................................... prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków. Niniejszym ................ (nazwa Wykonawcy) gwarantuje, zapłatę na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy Wykonawca: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, 3)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4)nie złoży w odpowiedzi na wezwanie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Gwarancja obowiązuje od dnia ...... (termin składania ofert) do dnia ................ (minimalnie termin upływu związania oferta). Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 6.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 lit a rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania oferta), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10.Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określone zostały w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach