Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3346212 , fax. 022 3346217
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
ul. Pileckiego 122 122
02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3346212, fax. 022 3346217
REGON: 01305378500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM SZAFEK BASENOWYCH Z ELEKTRONICZNYM SYSTEMEM OTWIERANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Liczba szafek - 66 szt, podwójne typu S lub L (dwukomorowe) na nóżkach z możliwością regulacji wysokości. W tym 12 szafek przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. 2. Szafki muszą posiadać otwory wentylacyjne. 3. Ściany szafki oraz drzwi wykonane materiału HPL, profile oraz pozostałe elementy z materiału nierdzewnego. 4. Szafki trwałe odporne na włamania. 5. Komory szafki zaopatrzone w minimum 2 wieszaki ubraniowe 6. Wymiary szafki - wysokość do 18500 mm, szerokość do 400 mm, głębokość do 500 mm. 7. Szafki dla niepełnosprawnych - wysokość do 16000 mm, szerokość do 400 mm, głębokość do 500 mm. 8. Kolor - do uzgodnienia z zamawiającym. 9. Numeracja szafek w formie naklejki od 01 do 132 wysokość cyfr 80 mm 10. Ławeczki przystawne, dostosowane do wymiarów szafki wykonane z HPL. 11. Ławeczki w szatni dla niepełnosprawnych przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 12. Wysokość ławeczek do 400 mm, głębokość do 350 mm. 13. Elektroniczny system otwierania szafek pracujący w systemie uniqe z wykorzystaniem elektrozaczepów lub zamków elektromagnetycznych z możliwością otwarcie szafki przy braku napięcia lub awarii czytnika. 14. Szafki otwierane za pomocą transponderów typu uniqe na rękę oraz kart. 15. Zainstalowany system elektroniczny musi współdziałać z transponderami typu uniqe. 16. Oprogramowanie sterowników ma być zlokalizowane w komputerze kasowym umożliwiającym programowanie transponderów typu uniqe oraz czytników. 17. Podłączenie elektryczne szafek ma być wykonane na bazie istniejącej instalacji elektrycznej 18. System elektroniczny oraz instalacja elektryczna dochodząca do szafek oparta na zasilaniu nisko napięciowym do 24 V. 19. Możliwość podłączenia większej liczby szafek przy rozbudowie szatni. 20. Szafki otwierane za pomocą transpondera typu uniqe przydzielonego do danej szafki oznakowany numerycznie od 01 do 132, możliwość zaprogramowania 1 transpondera typu uniqe do otwarcia większej liczby szafek jednocześnie. 21. Czytnik wodoodporny, odporny na uderzenia i uszkodzenia mechaniczne 22. Czytniki mogą być zainstalowane osobno na każdej szafce lub grupowe na ścianie. 23. Transpondery typu uniqe na rękę wykonany z trwałych materiałów wodoodpornych i odpornych na chlor z możliwością regulacji obwodu paska lub materiału rozciągliwego w 2 wariantach rozmiarowych (S; L), wykonane w dwóch kolorach (osobny kolor dla szatni damskiej i męskiej) z możliwością dopasowania do rozmiaru ręki dorosłego oraz dziecka. 24. Transpondery typu uniqe na rękę muszą być przystosowane do elektronicznego pomiaru czasu współdziałającego z istniejącym systemem kasowym. 25. W paskach transponderowych należy zastosować niezależne elementy składowe umożliwiające wymianę zużytych elementów w przypadku zużycia 26. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienia jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi: projekt instalacji, elektroniczne schematy ideowe sterowników szafek, elektroniczny schemat ideowy komputera sterującego szafkami. Przedmiotowa dokumentacja ma zawierać schematy ideowe połączeń pomiędzy poszczególnymi modułami Wykonawca dostarcza wraz z przedmiotem zamówienia specyfikację protokołów komunikacyjnych wykorzystywanych do sterowania szafkami, w tym między innymi protokoły pomiędzy ryglem szafki a komputerem sterującym oraz komputerem sterującym a komputerem klasy PC, Komputer musi posiadać port RS-232 umożliwiający sterowanie i programowanie komputera sterującego szafkami za pomocą komputera klasy PC z wykorzystaniem protokołów podanych w specyfikacji; Alternatywnie zamiast portu RS-232 komputer sterujący szafkami może być wyposażony w port USB 2.0. Dostawca zobowiązuje się wówczas na dostarczenie sterowników pod system Microsoft Windows XP/Vista/Serwer2003/Serwer2008/Linux. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391513008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć następujące oświadczenia : a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 3 do siwz); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące załącznik nr 4 do siwz); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwa zamówienie o wartości co najmniej 60.000,00 zł każde. e)karty katalogowe oferowanych urządzeń oraz opis funkcjonalny oferowanego systemu elektronicznych zamków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu regałów, tablic reklamowych i słupków ogrodzeniowych oraz mebli biurowych
Dodano: 2015-12-01 - DOSTAWA Z MONTAŻEM SZAFEK UBRANIOWYCH WRAZ Z SYSTEMEM OTWIERANIA DLA OBIEKTU AQUA RELAKS W WARSZAWIE
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa mebli do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Muzeum Warszawskiej Pragi.
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa mebli do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Muzeum Warszawskiej Pragi.
Dodano: 2014-10-02 - Dostawa, montaż szafek z płyty HPL do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola
Dodano: 2014-09-25 - Część I: Wykonanie, dostawa i montaż szaf kartotekowych na dokumentację do Kolekcji Ceramiki i Szkła Część II: Wykonanie, dostawa i montaż szaf magazynowych z nadstawkami do magazynów Variów i Masoników oraz Złotnictwa Część III: Wykonanie, dostawa i montaż szafy na kółkach z nadstawka oraz regałów dwustronnych z drzwiami przesuwnymi do przechowywania zbiorów ikonograficznych Część IV: Wykonanie, dostawa i montaż regałów metalowych na pudła ze szklanymi negatywami
Dodano: 2012-11-27 - WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAZ ZABUDOWY MEBLOWEJ DLA AKADEMIKA WOJSKOWEGO NR 2
Dodano: 2012-08-02 - Część I: Wykonanie, dostawa i montaż szaf magazynowych do przechowywania ceramiki i szkła. Część II: Wykonanie, dostawa i montaż szaf do przechowywania numizmatów itp.
Dodano: 2012-04-06 - Dostawa modułów regałowych do magazynu rdzeni Centralnego Archiwum Geologicznego
Dodano: 2011-07-14 - Wykonanie i dostawa wraz z montażem w magazynie Zamawiającego szaf magazynowych do przechowywania ceramiki.
Dodano: 2011-07-04