Przetargi.pl
Dostawę wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 80/WZŻ/2020 Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 4871 718 6246, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 4871 718 6246, , fax. -
    REGON: 02154505100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 80/WZŻ/2020 Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. 2. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego jest Pani Monika Chebdowska, telefon: 71 365 03 52, e-mail: monika.chebdowska@wzz.wroc.pl 3. Umowa obowiązuje do 45 dni od dnia podpisania umowy. 4. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia to: dostawa rolet typu „dzień –noc” o powierzchni całkowitej około 22,40 m2 (+/-10 %) montowanych na oknach o różnej wielkości. System mocowania rolet powinien być nieinwazyjny (do ramy okna). Tkanina rolet typu Bahama VII lub równoważna (ostateczny wybór po konsultacji z Zamawiającym). Prowadnica i kaseta rolet lakierowana w kolorze ramy okna (kolor szary RAL 9007). Łańcuszkowy system zwijania dopasowany do wielkości rolety. W cenę rolet należy wliczyć montaż. 5. Osobą do kontaktu upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia jest Pani Eliza Werykowska, telefon: 660 572 471, e-mail: zlobek16@wzz.wroc.pl 6. Przed przystąpieniem do realizacji, Wykonawca uzgodni termin z Kierownikiem obiektu wymienionym w pkt. 5 lub osobą upoważnioną celem dokonania stosownych pomiarów oraz ustaleń. Wszelkie prace należy prowadzić w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do montażu rolet zobowiązany jest do przedstawienia atestu trudnopalności, atestu higienicznego. Muszą być określone: skład tkaniny, gramatura wyrażona w g/m2 oraz trwałość koloru z zastrzeżeniem postanowień pkt 8. Przedstawione atesty Wykonawca zobowiązany jest pozostawić w Żłobku. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały na rolety posiadały wysoką jakość, były odporne na odbarwienia z możliwością wielokrotnego czyszczenia o następujących parametrach: Skład Gramatura 100% poliester min. 200 g/m2 8.1. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wzornik w przypadku równoważnej kolorystyki do koloru Bahama VII wraz z opisem tkaniny zawierający informacje dot.: składu, gramatury oraz niepalności. 9. Koszty transportu, montażu oraz koszty materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego montażu rolet a także inne koszty nie wymienione powyżej zawarte są w cenie ofertowej i Wykonawcy nie przysługuje za nie dodatkowe wynagrodzenie. 10. Wszystkie prace Wykonawca wykona z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi dopuszczające do stosowania w budownictwie z uwzględnieniem wymagań dotyczących obiektów użyteczności publicznej typu żłobkowego – budynki zaliczone do kategorii zagrożenia ludzi ZL II. 11. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest, w miarę możliwości technicznych i zakresu wykonywanego zadania do zachowania porządku w miejscu pracy i jego otoczeniu. 12. Po zakończeniu wszelkich działań miejsce wykonywania prac zostanie przez Wykonawcę uprzątnięte i uporządkowane. 13. Przedstawione przez Wykonawcę ceny nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. 14. Wykonana usługa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika obiektu lub osobę upoważnioną oraz Pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi w formie protokołu odbioru, zgodnego z Załącznikiem nr 1. Podpisany przez strony protokół odbioru należy dostarczyć do Działu Techniczno–Eksploatacyjnego i Obsługi mieszczącego się w budynku A11, w pokoju 104 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, jako załącznik do faktury. 15. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn ilości m2 zamontowanych rolet oraz ceny jednostkowej brutto za tą usługę, podanej w formularzu ofertowym. 16. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury protokół odbioru wymieniony w pkt 14. 17. Płatność za wykonanie usługi będzie dokonana przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru oraz rozliczeniem. 18. W przypadku niezrealizowania umowy w ustalonym terminie, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi, naliczonymi od następnego dnia roboczego, po wyznaczonym terminie realizacji umowy. 19. Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące na wykonaną usługę, liczonej od daty odbioru usługi oraz gwarancję na użyte materiały – zgodnie z gwarancją producenta. 20. Wykonawca ma obowiązek wykonać zlecone zadanie z zachowaniem przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych. 21. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, jak również ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac. 22. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej, gdzie będzie wykonywany przedmiot umowy oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny jego wartości. 23. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej opisanego zakresu prac osobom trzecim. 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach