Zespół Obsługi Szkół Samorządowych w Łochowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-130 Łochów, al. Pokoju 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 6751-388 , fax. 0-25 6752-404
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Samorządowych w Łochowie
al. Pokoju 75 75
07-130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 0-25 6751-388, fax. 0-25 6752-404
REGON: 71037128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ WĘGLA KOSTKA I ORZECH, EKO-GROSZKU ORAZ MIAŁU WĘGLOWEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ŁOCHÓW NA SEZON GRZEWCZY 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie dostawy węgla kostka w ilości do 100 ton, orzech w ilości do 80 ton, eko-groszku w ilości 10 ton i miału węglowego w ilości do 300 ton na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni węglowych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łochów tj. SP Nr 1 w Łochowie, ZS Ostrówek, SP Ogrodniki, SP Kaliska, ZS Kamionna, SP Kalinowiec, Samorządowe Przedszkole w Łochowie wraz z Zamiejscową Filią Samorządowego Przedszkola w Kaliskach oraz Ośrodek Szkoleniowy w Koszelance. 2. Oferowany węgiel musi charakteryzować się właściwościami nie gorszymi niż: A. Węgiel: - kaloryczność min 28.000 KJ/kg - zawartość popiołu max. 7% - zawartość siarki max 0.6% - wilgotność max 10% B. Miał węglowy: - kaloryczność powyżej 21.000 KJ/kg - zawartość popiołu max 18% - zawartość siarki poniżej 0.7 - wilgotność do 12% C. Eko-Groszek: - kaloryczność powyżej 27.000 KJ/kg - zawartość popiołu 3,5-5% - zawartość siarki j 0,5 - 0,6 % - wilgotność mniej niż 15% - granulacja 5-20 mm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia niniejszego zamówienia warunki określone w pkt. 6.1 muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (druk ZP - 14) zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia -, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie. 3)Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełnia wymogi z art.22 (oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 2) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie z właściwego oddziału ubezpieczeń społecznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne (Oświadczenie - zał. Nr 3). 5)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków (oświadczenie - zał. Nr 4). 6)Wzór umowy podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 5). 7)Certyfikat jakości węgla wraz z miejscem pochodzenia (zakupu), 8)Pisemną propozycję zmiany umowy w przypadku wzrostu lub obniżki cen węgla.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną