Przetargi.pl
Dostawę węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2009/2010

Gmina Leśna Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-542 Leśna Podlaska, ul. Bialska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3450720 , fax. 083 3450721
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna Podlaska
    ul. Bialska 30 30
    21-542 Leśna Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3450720, fax. 083 3450721
    REGON: 03023759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa węgla kamiennego grubego gat. I kostka w okresie grzewczym 2009/2010 o kaloryczności min.29500KJ, popiół max.-4%, siarka-do-0,6% Miejsce dostawy :kotłownia Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Leśnej Podlaskiej przy ul. Bialskiej 2 , kotłownia budynku administrowanego przez Urząd Gminy Leśna Podlaska przy ul. Bialskiej 10 oraz budynku komunalnego w Witulinie (po byłej szkole podstawowej) w ilościach: - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Leśnej Podlaskiej przy ul. Bialskiej 2 - 35ton - budynek administrowany przez Urząd Gminy Leśna Podlaska przy ul. Bialskiej 10 -25ton - budynek administrowany przez Urząd Gminy Leśna Podlaska w Witulinie -5 ton Ilość została przyjęta przez Zamawiającego szacunkowo. Ilość może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od warunków atmosferycznych. Dostawa węgla transportem nisko tonażowym (do 6 ton) do kotłowni w Leśnej Podlaskiej przy ul. Bialskiej 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionej i podpisanej oferty na formularzu oferty, o treści zgodnej (na załączonym druku nr 1 do SIWZ )Wykonawcy złożą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowy dokument dla każdego z osobna) 2) Oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z osobna) 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z osobna) - Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w którym wskaże, że będzie dysponował sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- do przedmiotowego załącznika musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesnapodlaska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach