Ekumeniczna Stacja Opieki - Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego, Rehabiitacji i Opieki Paliatywnej ogłasza przetarg
- Adres: 53-512 Wrocław, ul. Wysoka 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 322 06 81 , fax. 71 322 06 81
- Data zamieszczenia: 2015-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ekumeniczna Stacja Opieki - Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego, Rehabiitacji i Opieki Paliatywnej
ul. Wysoka 4 4
53-512 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 322 06 81, fax. 71 322 06 81
REGON: 93288361800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opieka.eso.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę urządzeń medycznych i dezynfekujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawę urządzeń medycznych i dezynfekujących - podzielona na 3 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) w terminie do dnia 05.02.2015r. do godz. 12:00 (w przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego) - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania. Oferty zawierające poszczególne zadania muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych zadań: Nr zadania Kwota wadium 1 4 000,00 2 3 000,00 3 1 000,00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego umiejscowiony w Banku BZ WBK S.A nr 40 1500 1155 1211 5004 9467 0000. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy. 5. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do składanej oferty - na zasadach określonych w punkcie jak wyżej. 7. Wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą oraz winno być oznaczone tytułem bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, pod rygorem nieważności. 8. Wadium musi zawierać bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opieka.eso.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY ASORTYMENTU MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ, NARZĘDZI OKULISTYCZNYCH ORAZ SZYN KRAMERA
Dodano: 2015-12-21 - Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Zakładu Brachyterapii oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii z podziałem na 10 pakietów
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa i montaż mebli medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na 9 pakietów
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa mebli medycznych na potrzeby nowo powstającej pracowni PET/CT w Dolnośląskim Centrum Onkologii z podziałem na 4 Pakiety
Dodano: 2015-04-24 - Jednorazowa dostawa mebli medycznych z podziałem na 3 pakiety.
Dodano: 2015-01-23 - dostawa dwóch foteli do chemioterapii, dwóch wózków pielęgniarskich do przygotowania i podawania iniekcji, dwóch parawanów przenośnych
Dodano: 2014-12-24 - dostawa mebli medycznych (łóżek, szafek, foteli, wózków i stojaków)
Dodano: 2014-08-20 - Dostawa wózków do przewożenia chorych.
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa wózków do przewożenia chorych.
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa wózków do przewożenia chorych.
Dodano: 2014-06-10