31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ URZĄDZEŃ BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby: Zadania 1 – 2 – sekcja wychowawcza 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu, ul. Silniki 1 (magazyn sekcji Wychowawczej), od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00. Zadanie 3 – służba UiE 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu, ul. Silniki 1 (magazyn służby UiE), od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 Zadanie 4 – sekcja infrastruktury 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu, ul. Silniki 1 (magazyn sekcji Infrastruktury), od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto: zadanie nr 1 – 5.500,00 zł, zadanie nr 2 – 6.500,00 zł, zadanie nr 4 – 80.500,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji w zadaniach nr 1 – 2 i 4 będzie realizowane do 10.12.2020r., od zawarcia umowy. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne: 1 SPRZĘT BIUROWY DLA SEKCJI WYCHOWAWCZEJ 2 SPRZĘT BIUROWO – PROJEKCYJNY DLA SEKCJI WYCHOWAWCZEJ 3 SPRZĘT BIUROWY DLA SUIE 4 NISZCZARKI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg zał. nr 5 do SIWZ 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 2 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną