Przetargi.pl
Dostawę systemu teleinformatycznego dla WORD Olsztyn

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-416 Olsztyn, ul. Towarowa 17/110
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 538 11 40 , fax. 089 538 11 35
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie
    ul. Towarowa 17/110 17/110
    10-416 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 538 11 40, fax. 089 538 11 35
    REGON: 51948697200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę systemu teleinformatycznego dla WORD Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej WORD Olsztyn Systemu Teleinformatycznego Wykonawcy ( zwanego dalej STW) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114) o właściwościach określonych w punkcie III.1.1 SIWZ oraz III.1.2 SIWZ zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015r., poz. 155 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w § 8 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wraz z wdrożeniem określonym w punkcie III.1.3 SIWZ oraz usługami określonymi w punkcie III.1.4. SIWZ. 1.1. Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno zapewniać realizację zadań określonych w następujących aktach prawnych: 1.1.1. Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2015 poz. 155 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności: a. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm.), b. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. poz. 1005 z późn. zm.) c. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz.1019). d. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (j.t. Dz. U z 2014r poz. 974). 1.1.2. ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi; 1.1.3. ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.1.4. ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 262 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.1.5. Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 z późn. zm.). 1.1.6. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.2. Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno zapewniać minimalne wymagania : 1.2.1. REALIZACJA EGZAMINU TEORETYCZNEGO (wymaganie : bardzo ważne) a. Losowanie zestawu pytań egzaminacyjnych dla kandydatów z bazy pytań egzaminacyjnych zatwierdzonych przez ministra właściwego do spraw transportu, z zastosowaniem algorytmu losowania umożliwiającego przypisanie wag dla poszczególnych pytań, w wersjach językowych polskiej, niemieckiej, angielskiej i migowej, przy czym wersja w języku migowym dotyczy wyłącznie prawa jazdy kat. B. b. Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin. c. Możliwość bieżącego nadzoru nad postępem przebiegu egzaminu z poziomu aplikacji dedykowanej egzaminatorowi prowadzącemu egzamin teoretyczny. d. Możliwość przeprowadzenia rozpoczętego egzaminu teoretycznego w sytuacji awarii dostępu do bazy danych oraz możliwość zaimportowania danych zapisanych podczas takiej awarii do stanowiska egzaminatora. e. Realizacja egzaminu teoretycznego na stanowisku egzaminacyjnym w oparciu o następujące kryteria: - możliwość udzielenia odpowiedzi na pytanie egzaminacyjne, - pytania ilustrowane graficznie, - limitowany czas egzaminu, - prezentacja wyniku egzaminu, - możliwość obejrzenia na wniosek osoby egzaminowanej, w przypadku wyniku negatywnego, prezentacji błędnie udzielonych odpowiedzi, - możliwość obsługi egzaminu na ekranie dotykowym lub przy użyciu urządzenia wskazującego. f. Na stanowisku egzaminatora możliwość podjęcia indywidualnych decyzji, co do egzaminu (np. osoba nieobecna, egzamin przerwany z wynikiem negatywnym) z przypisaniem uwagi, co do podjętej decyzji (katalog powodów przerwania/odmowy). g. Na stanowisku egzaminatora możliwość wygenerowania wydruku przebiegu egzaminu i udzielonych odpowiedzi. h. Na stanowisku egzaminatora możliwość weryfikacji odpowiedzi na pytania . i. Rejestracja w systemie decyzji o wyniku egzaminu po jego podpisaniu (PKI) przez egzaminatora oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK). 1.2.2. LOSOWANIE I ROZLICZANIE EGZAMINU PRAKTYCZNEGO (wymaganie : bardzo ważne) a. Losowy przydział osoby egzaminowanej do egzaminatora wg algorytmu uwzględniającego: - wykluczenie dla egzaminatora osób zakwalifikowanych powiązanych z egzaminatorem na podstawie numeru ośrodka szkolenia, numeru Instruktora, numeru wykładowcy lub konkretnej osoby, - dostępność pojazdu egzaminacyjnego lub zestawu pojazdów Zamawiającego odpowiedniej kategorii, - dostępność pojazdu egzaminacyjnego ośrodka szkolenia kierowców odpowiedniej kategorii identyfikowanego przez numer rejestracyjny pojazdu, - dostępność placu manewrowego poprzez skojarzenie grup egzaminacyjnych, pojazdów egzaminacyjnych, grup egzaminatorów z takim samym łącznikiem grupującym, - czas pracy oraz tryb pracy określony w prowadzonym harmonogramie. b. Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin. c. Możliwość wydrukowania informacji o wylosowanym kandydacie na drukarce paragonowej. d. Możliwość wprowadzenia wyniku przeprowadzonego egzaminu praktycznego przez egzaminatora w systemie z możliwością wybrania przyczyny przerwania egzaminu, odmowy jego przeprowadzenia oraz innego powodu uzyskania oceny negatywnej lub X (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego). oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK) e. Ewidencja przeprowadzonych przez egzaminatora egzaminów (T,P) z możliwością korekty wyniku. f. Możliwość zawieszenia/odwieszenia wylosowanego kandydata, który nie przyszedł na egzamin. Rozliczenie egzaminu dla takiego kandydata musi odbyć się w tym samym dniu. Zawieszenie wylosowanego kandydata powinno umożliwić wylosowanie kolejnego kandydata. g. Możliwość złożenia przez egzaminatora wniosku o udzielenie przerwy w pracy akceptowanej przez koordynatora. h. Możliwość wyboru/zmiany pojazdu egzaminacyjnego przez egzaminatora, na którym zostanie/został przeprowadzony egzamin. i. Możliwość obsługi egzaminu na ekranie dotykowym lub przy użyciu urządzenia wskazującego. 1.2.3. REALIZACJA ZAPISÓW KANDYDATÓW NA EGZAMINY (wymaganie : bardzo ważne) a. Umożliwienie zapisania się na egzamin w WORD. b. Rejestracja danych z orzeczenia lekarskiego lub psychologicznego oraz zaświadczenia o szkoleniu. c. Rejestracja kandydata po złożeniu wniosku w zależności od specyfiki wnioskowanej sprawy, rodzaju egzaminu, zaświadczeń, skierowań itp. d. Rejestracja kandydata poprzez pobranie informacji z elektronicznego profilu kandydata (PKK) po podaniu jego identyfikatora oraz numeru PESEL. e. Zapis kandydata na egzamin teoretyczny i/lub praktyczny dla wybranej kategorii prawa jazdy/pozwolenia (rezygnacja z wyznaczonego terminu) z uwzględnieniem salda księgowego kandydata - z wydrukiem zaświadczenia i/lub dowodem wpłaty. Możliwość jednoczesnego zapisywania się na egzaminy w zakresie więcej niż jednej kategorii prawa jazdy. f. Zapis kandydata na egzamin z rezerwacji złożonej w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności. g. Możliwość zarejestrowania operacji finansowych w formie gotówka wraz z wydrukiem dowodu KP, przelew, Karta, Terminal przy czym forma terminal powinna być skojarzona z POS związanym z jednym lub kilkoma stanowiskami. h. Możliwość wygenerowania raportu z opłat zarejestrowanych przez użytkownika. i. Możliwość wykonania wysyłki dokumentów kandydata do Starosty (informowanie użytkownika o osobach z niezerowym saldem) oraz do innego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego (w tym możliwość dokonania wysyłki indywidualnej). j. Rejestracja i prezentacja zdarzeń związanych z aktywnością wywołaną przez operatorów (np. Zapis na egzamin) lub obsługą rezerwacji złożonych w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności (np. Zlecenie rezerwacji on-line) 1.2.4. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE EGZAMINAMI I INFRASTRUKTURĄ (wymaganie : bardzo ważne) a. Tworzenie harmonogramu egzaminów teoretycznych oraz praktycznych, planowanie egzaminów, harmonogram pracy egzaminatorów (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego). b. Zarządzanie - salami egzaminacyjnymi, - stanowiskami egzaminacyjnymi, - pojazdami egzaminacyjnymi wraz z możliwością zmiany stanu dostępności pojazdu c. Określenie, które kategorie egzaminów traktowane są jako podlegające losowaniu (tj, jeden kandydat na losowanie), a które jako nie podlegające losowaniu (tj. takie, w których następuje przypisanie egzaminatora do całej grupy egzaminacyjnej w procesie planowania). d. Możliwość tworzenia, modyfikowania Ramówki egzaminów. e. Zarządzanie grafikiem pracy egzaminatorów (skorelowane z planowaniem egzaminów), zarządzanie pracą egzaminatorów (wprowadzanie przerw, zawieszanie pracy). f. Zatwierdzanie przez dyrektora WORD Planu egzaminów tj. egzaminów przeprowadzonych w danym dniu. Archiwizacja protokołów w wersji elektronicznej z możliwością wydruku w określonym przedziale czasowym. g. Zarządzanie kontami systemowymi (czyli zarządzanie użytkownikami systemu, takimi jak egzaminatorzy, koordynatorzy, operatorzy itd. oraz ich uprawnieniami). h. Wstrzymanie przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie wybranej kategorii prawa jazdy - w określonym zakresie dat lub do odwołania. i. Raporty związane z analizą czasu pracy egzaminatorów. j. Możliwość śledzenia bieżącej realizacji planu egzaminów (informacja o ilości egzaminów przydzielonych, rozpoczętych, zakończonych, oczekujących). k. Umożliwienie w lokalizacji głównej wygenerowania (poprzez działanie uprawnionego operatora lub automatycznie po rozliczeniu ostatniego egzaminu w danym dniu ), podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego dla każdego oddziału oddzielnie. l. Umożliwienie w lokalizacji głównej wygenerowania, podglądu oraz wydruku planu egzaminów dla każdego oddziału oddzielnie. 1.2.5. RAPORTOWANIE, STATYSTYKI I ANALIZY. (wymaganie : bardzo ważne) a. Umożliwienie generowania raportów poprzez określenie przez użytkownika wybranych warunków i kryteriów. b. Umożliwienie stworzenia co najmniej zestawień: - Statystyki zdawalności w WORD (w kontekście ośrodków szkolenia kierowców, w kontekście instruktorów nauki jazdy, w kontekście egzaminatorów) - Statystyki przeprowadzanych egzaminów - Raporty ilościowe oraz procentowe przeprowadzonych egzaminów - Wykazy planowanych egzaminów - Raporty finansowe c. Możliwość wydrukowania, wyeksportowania wygenerowanego raportu w określonych formatach (np. Microsoft Excel, Acrobat reader). 1.2.6. APLIKACJA DLA KIEROWNICTWA WORD (wymaganie : bardzo ważne) a. Umożliwienie unieważniania egzaminów. b. Możliwość analizowania zdarzeń wynikających z aktywności użytkowników w systemie teleinformatycznym (np. wprowadzenie wyniku egzaminu, zapis na egzamin, zmiana danych osobowych z podaniem zakresu zmiany itp.) c. Umożliwienie podpisywania dokumentów podpisem cyfrowym (plan egzaminów oraz protokół). d. Umożliwienie wyszukania oraz podglądu protokołu egzaminacyjnego oraz planu dnia za dowolny dzień. e. Wyświetlanie informacji o Użytkownikach, którzy podpisali lub zatwierdzili protokół egzaminacyjny oraz plan dnia. f. Umożliwienie w lokalizacji głównej podpisania, podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego oddzielnie dla każdego z oddziałów g. Umożliwienie w lokalizacji głównej podpisania, podglądu oraz wydruku planu dnia oddzielnie dla każdego z oddziałów. 1.2.7. ZARZĄDZANIE FINANSOWĄ OBSŁUGĄ SYSTEMU (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie generowania raportów oraz zestawień finansowych z działalności WORD. b. Umożliwienie weryfikacji wpłat rejestrowanych przez operatorów w aplikacji BOI. c. Umożliwienie wyszukania operacji finansowych związanych z konkretnym kandydatem czy egzaminem. d. Podsumowanie wpłat zarejestrowanych przez operatora dla dnia lub miesiąca. e. Umożliwianie rozliczania (potwierdzania) operacji zarejestrowanych jako dokonane przelewem z operacjami wprowadzonymi manualnie lub poprzez import do systemu z wyciągu bankowego Zamawiającego. f. Umożliwienie rozliczania raportów z płatności otrzymywanych z Internetowego portalu rezerwacji egzaminów i dokonywania płatności. 1.2.8. INTERNETOWY PORTAL REZERWACJI EGZAMINÓW I DOKONYWANIA PŁATNOŚCI. (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie rezerwacji on-line terminu na egzamin państwowy na prawo jazdy. b. Umożliwienie płatności za egzamin państwowy na prawo jazdy za pośrednictwem zintegrowanej platformy usług i płatności. 1.2.9. OBSŁUGA REKLAMACJI NA PRZEBIEG EGZAMINÓW (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie dodawania i edycji spraw związanych z przebiegiem egzaminów obejmujących informacje: - typ sprawy (np. Reklamacja pisemna, Wniosek przed reklamacyjny, Kontrola egzaminatora ) - data i godzina egzaminu, - kategoria egzaminu, - wynik egzaminu, - numer rejestracyjny pojazdu na którym się odbył egzamin, - przyczyna przerwania/odmowy przeprowadzenia egzaminu, - dostępność nagrania z przebiegu egzaminu, - planowany termin spotkania z wnioskującym, b. Umożliwienie nadawania sprawom statusów (np. Zarejestrowana, W trakcie-czynności wyjaśniające, Zakończona-unieważniony wynik ). c. Logowanie i prezentowanie zdarzeń związanych z zmianą statusu czy edycji sprawy 1.2.10. PREZENTATOR (wymaganie : ważne) Umożliwienie prezentowania informacji o osobach wylosowanych do odbycia egzaminu (np. godzina wylosowania, imię i nazwisko, zakres egzaminu, kategoria) 1.3. Wdrożenie STW powinno odbyć się w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania (długość przerwy nie dłużej niż 2 dni robocze) i obejmować co najmniej następujące elementy : 1.3.1. Dostosowanie konfiguracji istniejącej infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania, 1.3.2. Zapewnienie niezbędnych urządzeń i skonfigurowanie usługi sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015r., poz. 155 z późn. zm.) dalej zwanego SI KIEROWCA oraz do integracji STW z SI KIEROWCA wraz z przeprowadzeniem testów tej integracji, które muszą zakończyć się wynikiem pozytywnym, 1.3.3. Umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji w funkcjonalnościach określonych w punktach 1.2.1, 1.2.2 oraz 1.2.3 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez cały okres obowiązywania umowy, 1.3.4. Przeprowadzenie migracji danych z obecnie eksploatowanego przez Zamawiającego systemu (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej strukturę bazy danych oraz relacji między zbiorami bazy danych. Wiedza opisująca bazę danych jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.) Wszystkie koszty związane z migracją bazy danych muszą być uwzględnione w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 7 Umowy, której istotne elementy zostały określone w załączniku nr 10 do SIWZ. Migracja wszystkich i kompletnych danych musi być zrealizowana w terminie nie przekraczającym realizacji prac wdrożeniowych; 1.3.5. Zapewnienia bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty i certyfikaty) oraz należytego zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, na zasadach uzgodnionych przez Strony w Umowie; 1.4. Usługi dostarczone wraz z STW dla WORD Olsztyn powinny obejmować, w okresie trwania umowy, co najmniej następujące elementy : 1.4.1. Świadczenie usługi gwarancyjnej oraz rozwój i utrzymanie STW poprzez usuwanie błędów, ujawniających się podczas pracy w STW oraz bieżące jego aktualizowanie i dostosowywanie do zmian przepisów powszechnie obowiązujących na terenie Polski oraz wynikających w zakresie, w jakim mają wpływ na prawidłowe tj. skuteczne i celowe działanie STW, w uzgodnieniu z Zespołem Przedstawicieli Stron. 1.4.2. Organizowanie spotkań Zespołu Przedstawicieli Stron, powołanego w celu przedstawiania i zatwierdzania wspólnie z Wykonawcą bieżących aktualizacji STW, składający się z przedstawicieli Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzonych pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich podmiotów korzystających z STW w okresach nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. 1.4.3. Wsparcie techniczne polegające na utrzymaniu telefonicznej pomocy technicznej (helpdesk) świadczonej w dni robocze od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w godzinach roboczych od 7.00 do 22.00, w soboty od 7.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr wszelkich zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji niniejszej Umowy. Rejestr ten powinien być dostępny w dedykowanym do tego celu portalu intranetowym zawierającym dodatkowo aktualne wersje instalacyjne oprogramowania, instrukcje obsługi, procedury, forum oraz serwis prawny zawierający co najmniej treść aktów prawnych określonych w punktach 1.1.1 i 1.1.2. Wszystkie aktualizacje oprogramowania STW muszą być dostarczane zdalnie w sposób wymuszający ich zainstalowanie przy pierwszym uruchomieniu w danym dniu aplikacji. Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe w zależności od ich statusu powinien być następujący : a. status TOP (krytyczny): Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z procesem losowania egzaminów praktycznych oraz przeprowadzaniem państwowego egzaminu teoretycznego lub zgłoszenie braku działania telefonicznej pomocy technicznej helpdesk, podjęcie działań 2 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy 24 godziny. b. status HIGH (pilny): Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z zarządzaniem infrastrukturą oraz zapisów na egzaminy państwowe lub brak możliwości wykonania poprawnych wydruków, wymaganych prawnie, podjęcie działań 4 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy do końca następnego dnia roboczego, po dniu roboczym w którym nastąpiło Zgłoszenie. c. status MEDIUM (standardowy): Błędne działanie STW niesklasyfikowane jako TOP lub HIGH w wyniku którego występuje brak możliwości obsługi interesanta lub sprawy w zakresie dostępnych funkcji oprogramowania, podjęcie działań do końca następnego dnia roboczego z czasem naprawy 72 godziny w dni robocze. d. status LOW (niski): Zgłoszenie zdarzeń niemających bezpośredniego wpływu na bieżącą pracę Lokalizacji WORD tj. np. prośba o informację lub prośba o zmianę, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze z czasem realizacji 120 godzin w dni robocze. e. status NONE: Wszystkie Zgłoszenia niepodlegające statusom TOP, HIGH, MEDIUM, LOW, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze bez określenia czasu realizacji. 1.4.4. Przeprowadzenie w trakcie wdrożenia STW, szkolenia pracowników Zamawiającego z korzystania systemu teleinformatycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z STW w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym przez Strony terminie. 1.4.5. Przeprowadzanie w trakcie trwania umowy szkolenia nowo zatrudnionych pracowników Zamawiającego z korzystania STW w siedzibie Wykonawcy w uzgodnionym wcześniej terminie; 1.4.6. Zapewnienie Usługi Sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015r., poz. 155 z późn. zm.) oraz do integracji STW z SI Kierowca wraz z umożliwieniem pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej sposób integracji STW z systemem teleinformatycznym określonym w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. Wiedza ta jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.); 1.4.7. Zapewnianie możliwości korzystania przez Zamawiającego z Bazy Pytań w STW w zakresie dotyczącym przeprowadzania części teoretycznej egzaminu państwowego, odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa w sposób gwarantujący automatyczne wykluczenie z egzaminów wycofanych pytań oraz automatyczne dodanie do egzaminów nowo zatwierdzonych pytań; 1.4.8. Utrzymanie rozwiązania informatycznego umożliwiającego klientom Zamawiającego zarezerwowanie terminu na egzamin państwowy na prawo jazdy oraz dokonanie płatności za ww. egzamin za pośrednictwem zintegrowanej internetowej platformy usług i płatności, zapewnionej przez Wykonawcę oraz generowanie, w formie elektronicznej, raportów o realizowanych opłatach; System w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Aktualnie obowiązujące warunki integracji z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015r., poz. 155 z późn. zm.) zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Aktualnie obowiązujące warunki integracji z systemem teleinformatycznym do prowadzenia ewidencji określonej w art. 100a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) z przewidywanym terminem wdrożenia 4 styczna 2016 r. zostały określone w załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 5000,00 zł. (słownie zł: pięć tysięcy) , najpóźniej do dnia 26.10.2015r. do godz.10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność systemu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach