Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-900 Kozienice, al. gen. Wł. Sikorskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6148234 , fax. 048 6148139, 6148332
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
al. gen. Wł. Sikorskiego 10 10
26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
tel. 048 6148234, fax. 048 6148139, 6148332
REGON: 67014645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę środków czystości i materiałów sanitarnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i materiałów sanitarnych 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Środki czystości Zadanie nr 2 - Środki czystości specjalistyczne Zadanie nr 3 - Super koncentraty wraz z urządzeniami dozującymi Zadanie nr 4 - Powłoka akrylowa wraz z urządzeniami mechanicznymi Zadanie nr 5 - Środek do mycia wózka CONCERTO BAB 1101-01 i płyn koncentrat do płuczek - dezynfektorów firmy Getinge 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego przez: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 7. Termin dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245130003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) formularz ofertowy - wypełniony załącznik Nr 1 do siwz, 3) przedmiot zamówienia - wypełniony załącznik Nr 2 do siwz, 4) oświadczenie - wypełniony załącznik Nr 3 do siwz, 5) wzór umowy - wypełniony i parafowany wzór umowy załącznik Nr 4 do siwz. 6) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym - dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego lub wyrobu niemedycznego (jeżeli dotyczy) do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub ustawy o systemie oceny zgodności: deklaracji zgodności CE, certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną - jeżeli dotyczy, wpisy lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE (jeżeli dotyczy). 7) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, w terminie 5 dni, musi pod rygorem wykluczenia z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostarczyć próbki oferowanego asortymentu w ilości wystarczającej do określenia jego zgodności z przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. - dostarczone przez Wykonawcę próbki zostaną ocenione przez Komisję powołaną przez Zamawiającego, która sporządzi protokół oceny dostarczonego asortymentu, - protokół oceny jest jawny i każdy kto ma w tym interes prawny będzie się mógł z nim zapoznać po złożeniu stosownej prośby, - dla celów dowodowych cześć dostarczonych przez Wykonawcę próbek będzie zarchiwizowana u Zamawiającego, - w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego decydujące znaczenie ma próbka zarchiwizowana u Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikat zarządzania środowiskiem ISO 14001 od producenta środków - dotyczy zadania nr 2, poz. 6,7 i 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stałość cen
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-03-30 - Dostawę środków czystości dla SPZZOZ w Kozienicach (II)
Dodano: 2015-04-14 - Dostawę środków czystości dla SPZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2015-02-24 - Dostawa środków czystości dl SPZZOZ w Kozienicach (II)
Dodano: 2014-03-12 - Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2012-01-09 - Dostawa środków czystości dla potrzeb administracji Wydziału Geologii UW, maj 2011 - kwiecień 2012
Dodano: 2011-04-22 - Dostawę środków czystości i materiałów sanitarnych
Dodano: 2010-11-22 - Zakup i dostarczenie środków czystości dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP
Dodano: 2009-09-28