Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-023 Opole, ul. Św. Wojciecha 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5436677, 4544611, 4532200 , fax. 077 4532200
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
ul. Św. Wojciecha 13 13
45-023 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, fax. 077 4532200
REGON: 00027704900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu multimedialnego na wystawę stałą archeologiczną Pradzieje Opolszczyzny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Komputery - 9 szt. 2. Telewizor - 1 szt. 3. Rzutnik multimedialny - 1 szt. 4. Czytnik kodów kreskowych - 1 szt. 5. Drukarka do etykiet i kodów kreskowych - 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, zgodnie z punktem 6. SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - na załączniku nr 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - na załączniku nr 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mso.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/122/2015)
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa laptopów.Nr postępowania: DOA-IV.272.61.2015
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/118/2015)
Dodano: 2015-11-09 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu i jednostek podległych
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Dodano: 2015-10-15