Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2 2
04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
REGON: 01066985300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę sprzętu medycznego w podziale na dwa zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na dwa zadania: Zadanie I - okulistyczny tomograf komputerowy szt. 1 O parametrach wykazanych szczegółowo na załączniku nr 4 Zamawiający dopuszcza oferowany sprzęt- używany, demonstracyjny lub poleasingowy pod warunkiem, że wymieniony sprzęt nie może być wyprodukowane wcześniej niż w 2004r. Zamawiający w celu potwierdzenia sprawności technicznej żąda aktualnej opinii technicznej potwierdzającej sprawność techniczną aparatu (dotyczy sprzętu używanego). Zadanie II - respirator transportowy dla noworodków szt. 2 O parametrach wykazanych szczegółowo na załączniku nr 5 Zamawiający wymaga ww. aparat fabrycznie nowy. 2. Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w czterech równych ratach - pierwsza rata płatna w terminie 30 dni, licząc od daty dostawy, instalacji i uruchomienia aparatury, następne przez kolejne 3 m - ce na ostatni dzień każdego miesiąca - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty rat bez dodatkowych opłat. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów doje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Wymagane świadectwa i atesty. 3.1 Oferowany przez wykonawcę aparat musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualna datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyroby) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej . 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 4.1. Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż: - 6 miesięcy, gdy sprzęt jest starszy niż dwa lata liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia - 12 miesiące, gdy sprzęt liczy mniej niż dwa lata, liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia, - 12 - miesięcy dla sprzętu fabrycznie nowego 4.2. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie, 4.3 Wykonawca musi posiadać na terenie kraju autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny lub przedstawić możliwości korzystania z usług innych firm autoryzowanych, a świadczących usługi serwisowe. 4.4. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia w formie telefonicznej. 4.5. W okresie naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 24 godz. dostarczony zostanie porównywalny aparat zastępczy. 4.6. W przypadku 3 - krotnej awarii aparatu lub głowicy wykonawca jest zobowiązany do wymiany sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. wykonawców, w stosunku do których nie została otwarta likwidacja lub których upadłość nie ogłoszono; 1.4.3. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 1.5.4. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Świadectwo dopuszczenia sprzętu do stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Opinia techniczna o sprawności sprzętu (dotyczy zadania I - sprzętu używanego). 6. Oświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie woj. mazowieckiego (lub o możliwości korzystania z usług innych firm autoryzowanych przez dostawcę, a świadczących usługi serwisowe). 7. Warunki serwisu pogwarancyjnego. 8. Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i zainstalowanie lampy do tomografu komputerowego CT Activion 16 TSX-031A - numer seryjny 1CA0812097
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 23/2015)
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa stomatologicznego cyfrowego pantomografu 3D wraz z funkcją zdjęć cefalometrycznych
Dodano: 2015-05-12 - Sprzedaż, dostawa, demontaż uszkodzonych elementów, montaż wraz z niezbędnymi instalacjami i uruchomieniem: lampy, systemu chłodzenia lampy oraz modułów detektora do tomografu komputerowego Somatom Emotion 6
Dodano: 2015-04-07 - zakup tomografu optycznego OCT
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 13/2015)
Dodano: 2015-03-10 - Zakup tomografu wraz z wyposażeniem pracowni tomografii komputerowej
Dodano: 2014-06-02 - 18/2013
Dodano: 2013-07-22 - Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul.Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie tel.22 4291091, faks 22 62114364.
Dodano: 2013-05-17