Przetargi.pl
DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 552 825 , fax. 856 552 825
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 856 552 825, fax. 856 552 825
    REGON: 5065348200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 11 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe (każdy oceniany oddzielnie) w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego przez okres: a) Pakiet nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 przez okres 12 miesięcy. b) Pakiet nr: 8, 9, 10, 11 od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2017r. 2) Zamawiający dopuszcza wycenę przedmiotu zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez Zamawiającego, przy czym ilość opakowań trzeba przeliczyć tak aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ. 3) Zamawiający informuje, iż ilości określone w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowią przybliżoną ilość towaru przewidzianego do zakupienia w okresie wskazanym w pkt. 1 od daty zawarcia umowy. W rzeczywistości ilości te mogą być mniejsze. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego, wynagrodzenie zgodnie z treścią § 2 ust 1 ulegnie stosownemu obniżeniu (wzór umowy). 4) W przypadku zaprzestania stosowania niektórych produktów objętych umową w jednostkach organizacyjnych Szpitala, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia wycofanych produktów objętych umową. 5) Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 2 znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Za produkt równoważny Zamawiający uważa produkt o tej samej substancji czynnej, postaci, i dawce. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Zamawiający dołożył należytej staranności przy opisie przedmiotu zamówienia aby przedmiot nie był opisany w sposób dyskryminujący w szczególności dołożył należytej staranności aby w żadnym punkcie opisu przedmiotu zamówienia nie użyć nazwy własnej, znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, którym mógłby faworyzować dany produkt bądź usługę. Jeżeli pomimo tego okaże się, ze w SIWZ lub załączonych dokumentach występuje takie określenie, nazwa nie należy traktować jako wymaganie ale jako wskazanie informacyjne niewiążące dla wykonawcy, a niespełnienie tych wskazań nie spowoduje odrzucenia oferty. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne pakiety: a) pod pojęciem oferty częściowej należy rozumieć jeden lub kilka pakietów od 1 do 11 wyszczególnionych w Załączniku nr 2 w ilości i parametrach określonych przez Zamawiającego, b) Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Każdy pakiet wskazany w Załączniku nr 2 stanowi odrębną część i będzie podlegał odrębnej procedurze przetargowej związanej z wyborem oferty najkorzystniejszej, c) pakiety wskazane w załączniku nie podlegają podziałowi. Odrębnej części zamówienia nie stanowi pozycja wyodrębniona w Pakiecie, d) oferty na niepełne Pakiety zostaną odrzucone jako niekompletne, e) w przypadku składania oferty na cały zakres lub na kilka Pakietów, oferowaną cenę należy przedstawić oddzielnie na poszczególne Pakiety zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem ilościowocenowym (Załącznik nr 2) oraz formularzem ofertowym (Załącznik nr 1). 9) Oświadczamy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia będzie posiadał termin ważności nie krótszy niż 6 miesiące od chwili dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego. 10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o jakich mowa w art. 67, ust. 1, pkt 7 ustawy. 12) Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z rozdziałem nr I ust 3. pkt. 1) SIWZ. 13) Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust.3 ustawy PZP. 14) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach