Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZZOZ Gryfice

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZZOZ Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZZOZ Gryfice - 15 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium. Pakiet nr 1 - 900,00zł Pakiet nr 2 - 100,00zł Pakiet nr 3 - 100,00zł Pakiet nr 4 - 50,00zł Pakiet nr 5 - 20,00zł Pakiet nr 6 - 200,00zł Pakiet nr 7 - 700,00zł Pakiet nr 8 - 500,00zł Pakiet nr 9 - 13000,00zł Pakiet nr 10 - 300,00zł Pakiet nr 11 - 100,00zł Pakiet nr 12 - 90,00zł Pakiet nr 13 - 300,00zł Pakiet nr 14 - 20,00zł Pakiet nr 15 - 900,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy . którzy spełniają następujące warunki - dotyczy pakietu nr 15 a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie i montażu urządzeń do monitoringu wizyjnego, na kwotę nie niższą niż 90.000 zł brutto z podaniem dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie. b) posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, wytwarzania, sprzedaży wyrobów i usług informatycznych oraz szkoleń lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) wykaz zawierający co najmniej 1 wykonane zamówienie, polegające na dostawie i montażu urządzeń do monitoringu wizyjnego, na kwotę nie niższą niż 90.000 zł brutto, potwierdzone przez Wykonawcę odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymogu (dotyczy Pakietu nr 15 - załącznik nr 2 ) b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług ( dotyczy Pakietu nr 15). c) Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)-(wszystkie pakiety) d) Certyfikaty i dokumenty wymienione w Rozdziale nr III Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów SIWZ (pozostałe pakiety). e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium Dotyczy pakietów nr 1 i 2 1. Certyfikat ISO 9001:2000 oraz 14001:2004 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 3. Oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę 4. Deklaracja zgodności CE 5. Oświadczenie producenta jednostki o spełnieniu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 6. Potwierdzenie, iż komputer spełnia wymogi normy Energy Star 4.0 (dopuszcza się oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org) 7. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla oferowanego komputera (dopuszcza się oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej http://www.epeat.net) 8. ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych (ze wskazaną na certyfikacie datą ważności) wraz z autoryzacją producenta komputera 9. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 10. Link strony zapewniający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy . którzy spełniają następujące warunki - dotyczy pakietu nr 15 a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie i montażu urządzeń do monitoringu wizyjnego, na kwotę nie niższą niż 90.000 zł brutto z podaniem dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie. b) posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, wytwarzania, sprzedaży wyrobów i usług informatycznych oraz szkoleń lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) wykaz zawierający co najmniej 1 wykonane zamówienie, polegające na dostawie i montażu urządzeń do monitoringu wizyjnego, na kwotę nie niższą niż 90.000 zł brutto, potwierdzone przez Wykonawcę odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymogu (dotyczy Pakietu nr 15 - załącznik nr 2 ) b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług ( dotyczy Pakietu nr 15). c) Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)-(wszystkie pakiety) d) Certyfikaty i dokumenty wymienione w Rozdziale nr III Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów SIWZ (pozostałe pakiety). e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium Dotyczy pakietów nr 1 i 2 1. Certyfikat ISO 9001:2000 oraz 14001:2004 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 3. Oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę 4. Deklaracja zgodności CE 5. Oświadczenie producenta jednostki o spełnieniu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 6. Potwierdzenie, iż komputer spełnia wymogi normy Energy Star 4.0 (dopuszcza się oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org) 7. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla oferowanego komputera (dopuszcza się oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej http://www.epeat.net) 8. ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych (ze wskazaną na certyfikacie datą ważności) wraz z autoryzacją producenta komputera 9. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 10. Link strony zapewniający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach