Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego (część 1 zamówienia) oraz dostawę i wdrożenie systemu geoinformacyjnego klasy GIS dla infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej użytkowanej przez zamawiającego na terenie Gmin Sierakowice i Sulęczyno (część 2 zamówienia).

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Kartuska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 684 73 41 , fax. 0-58 684 73 41
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
    ul. Kartuska 12
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 0-58 684 73 41, fax. 0-58 684 73 41
    REGON: 22045423900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.sierakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego (część 1 zamówienia) oraz dostawę i wdrożenie systemu geoinformacyjnego klasy GIS dla infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej użytkowanej przez zamawiającego na terenie Gmin Sierakowice i Sulęczyno (część 2 zamówienia).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (część 1 zamówienia) oraz dostawa i wdrożenie systemu geoinformacyjnego klasy GIS dla infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej użytkowanej przez zamawiającego na terenie Gmin Sierakowice i Sulęczyno (część 2 zamówienia). 2. CZĘŚĆ nr 1 ZAMÓWIENIA Dostawa sprzętu komputerowego według załącznika nr 1a do SIWZ, w tym: 1. SZAFA RACKOWA 42U wraz z wyposażeniem, 2. SERWER w obudowie RACK, 3. Zasilacz UPS; 4. SWITCH; 5. ROUTER LAN, 6. ROUTER LAN/WiFi, 7. Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym (komputer stacjonarny) 1 szt., 8. URZĄDZENIA PRZENOŚNE ( typu tablet) 4 szt. 9. SERWER PLIKÓW – 1 szt. 3. CZĘŚĆ nr 2 ZAMÓWIENIA A) Dostawa i wdrożenie systemu geoinformacyjnego klasy GIS. System ma usprawniać dokumentowanie, zarządzanie, planowanie działań inwestycyjnych oraz remontowych i konserwacyjnych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zamawiającego poprzez: 1. wyświetlanie danych rastrowych i wektorowych na mapach numerycznych pozyskanych z PODGIK w Kartuzach; 2. nadanie atrybutów wprowadzonym sieciom wod-kan w postaci co najmniej: długości, średnicy, stanu technicznego, własności, materiału, roku budowy, numeru inwentaryzacyjnego, kierunku przepływu, istniejącej na sieci armatury, historii zdarzeń; 3. wprowadzanie dla danego fragmentu sieci plików multimedialnych: filmów, zdjęć itp.; 4. ręczne wprowadzania zmian w trasach sieci wod-kan, jak również sporządzania koncepcji planowanego rozwoju sieci oraz informacji o występujących awariach; 5. tworzenie zestawień statystycznych i analiz zebranych danych o przepływach w danych odcinkach sieci, raportów dot. napraw i usuniętych awarii w terenie; 6. korzystanie z informacji wprowadzonych do systemu mapowego jak i systemu GIS z nieograniczonej liczby stanowisk i urządzeń dostępowych, dla upoważnionych pracowników zamawiającego; B) Do wyceny przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że: a) długość sieci wodociągowej wraz z przyłączami, użytkowanej przez zamawiającego wynosi ok. 500 km (+/- 20 km), b) długość sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, użytkowanej przez zamawiającego wynosi - ok. 300 (+/- 20 km,); c) ilość przyłączy wynosi- ok. 6500 (+/- 200 szt.). C) Zakres zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania GIS, w tym: a) instalację i konfigurację systemu na serwerze zamawiającego (licencja serwerowa) oraz na jednym stanowisku umożliwiającym wprowadzanie danych (licencja stanowiskowa); b) pełne wdrożenie systemu poprzez: • wczytanie do systemu map numerycznych Gmin Sierakowice i Sulęczyno pozyskanych przez Wykonawcę z PODGIK w Kartuzach oraz ich kalibracja, • wyróżnienie na mapach istniejących przebiegów sieci wod-kan oraz obiektów budowalnych (przepompowni wody - 3, przepompowni ścieków - 150 sieciowych i 160 przydomowych, ujęć wody - 20 oraz oczyszczalni ścieków- 2) kolorami oraz grubościami linii wg uzgodnień roboczych z zamawiającym, • naniesienie sieci niezinwentaryzowanych oraz poprawek lokalizacji sieci niewłaściwie zainwentaryzowanych na powyższych mapach wg wskazań zamawiającego, jednak nie więcej 20 km sieci kanalizacji sanitarnej oraz 20 km sieci wodociągowych. • przeszkolenie pracowników zamawiającego: o dwóch administratorów oprogramowania - min. 3 - dniowe (18 godzin wykładowo – warsztatowych) szkolenie w siedzibie zamawiającego, o nielimitowana liczba użytkowników systemu – min. 2 - dniowe (min. 12 godzin wykładowo – warsztatowych) w siedzibie zamawiającego; • wsparcie techniczne na okres 36 miesięcy polegające na: o otrzymywaniu aktualnych wersji oprogramowania; o otrzymywaniu pomocy technicznej, o otrzymywaniu informacji o najnowszych produktach; 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wytycznych zawartych w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” podczas wykonywania kontraktu (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium łącznie dla wszystkich części: 5 100 zł, słownie: pięć tysięcy sto 00/100 złotych, w tym dla każdej z części: dla części nr 1 – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) dla części nr 2 – 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) dla części nr 1 – oryginalnych kart katalogowych oferowanych urządzeń elektronicznych w języku polskim lub angielskim, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia prawdziwości danych zawartych w przedstawionych kartach katalogowych urządzeń. Uwaga: Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach