Zespół Szkół nr 4 im. Armii Krajowej ogłasza przetarg
- Adres: 70-237 Szczecin, ul. Kusocińskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 433 30 76 , fax. 91 433 93 28
- Data zamieszczenia: 2019-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 4 im. Armii Krajowej
ul. Kusocińskiego 3
70-237 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 433 30 76, fax. 91 433 93 28
REGON: 81190902700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4.szczecin.pl/bip/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu „Inwestycja w ucznia - Wsparcie uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie w kształtowaniu kariery zawodowej”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część 1 – Zakup 4 stanowisk dydaktycznych do nauki rysowania schematów urządzeń automatyki – zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Część 2 – dostawa komputerów stacjonarnych – 4 sztuki – zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, z podaniem informacji dotyczącej producenta, nazwy handlowej, nr katalogowego oferowanego produktu; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz urządzenia sieciowego typu NAS w podziale na części
Dodano: 2023-10-30 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2023-10-27 - Zakup i dostawa komputerów w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - III postępowanie
Dodano: 2023-07-26 - Zakup i dostawa komputerów w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - II postępowanie
Dodano: 2023-06-29 - Zakup komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-01-02 - Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego do kursów
Dodano: 2022-11-16 - Zakup komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-07-18 - Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i laptopów dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i laptopów dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie
Dodano: 2020-11-04