Przetargi.pl
DOSTAWĘ-SPRZEDAŻ PALIW : OLEJU NAPEDOWEGO W ILOŚCI ok. 56 375 l ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 W ILOŚCI ok. 3 089 l.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2012-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ-SPRZEDAŻ PALIW : OLEJU NAPEDOWEGO W ILOŚCI ok. 56 375 l ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 W ILOŚCI ok. 3 089 l.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych, sprzętu oraz maszyn i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw zlokalizowanej w odległości, liczonej po najkrótszej trasie przejazdu drogami publicznymi, do 5 km od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Piotrkowskiej 2/4 w Tuszynie. 2. Stacja paliw winna posiadać: - minimum dwa stanowiska do jednoczesnego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON, Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na innych stacjach paliw Wykonawcy, jeśli będzie to korzystne dla Zamawiającego ze względów logistycznych, organizacyjnych, itp. 3. Oferowane paliwa płynne powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). 4. Przewidywana ilość, którą Zamawiający zamierza zamówić w okresie trwania umowy: a) olej napędowy ON ok. 56.375 l, b) benzyna bezołowiowa Pb 95 ok. 3.089 l. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi - określonymi na podstawie przewidywanego zużycia - służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 5. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym ( uzależnionym od bieżących potrzeb Zamawiającego) tankowaniu pojazdów do zbiornika lub poborze paliwa do zbiorników przenośnych przystosowanych do przewożenia paliwa, na stacji paliw Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do utrzymania upustu zgodnie z ofertą. 7. Wysokość zastosowanego upustu jest stała przez cały czas obowiązywania umowy. 8. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu tankowania i ilości pobranego paliwa z pojazdem, poprzez zestawienie ilości, po zakończeniu miesiąca, w którym będą podawane następujące dane identyfikacyjne: a) data przeprowadzenia poszczególnych transakcji, b) numer karty drogowej lub nazwisko osoby pobierającej paliwo, c) numer rejestracyjny pojazdu lub nazwa maszyny, urządzenia, d) rodzaj zatankowanego paliwa, e) ilość zatankowanego paliwa, f) cena jednostkowa obowiązująca na stacji paliw w dniu tankowania, g) podpis kierowcy - pracownika Urzędu lub strażaka OSP. 10. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą po zakończeniu miesiąca na podstawie faktur VAT, przelewem w terminie 21 dni od daty jej dostarczenia do Urzędu Miasta w Tuszynie. 11. Informacje wymienione w pkt 9 będą dołączone do faktur VAT. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobą trzecim podczas wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach